Ik zou ook zk vragen. Als het wél mis is dan moet je alsnog naar de gyn, want die moet weer het bevestigen. Moet je daar weer in de wachtkamer zitten, als je al dezelfde dag terecht kan....
Dus het ZH geeft me dan net even wat meer zekerheid t.o.v. de vk? Ik ben er totaal niet mee bekend dus dit is me allemaal wat onduidelijk
Ja ze hebben misschien betere apparatuur.... Ik zou gewoon aangeven bij je vk dat je erg graag wilt dat je zo snel mogelijk een echo krijgt in het zk... zij kunne dat zo voor je regelen door even te bellen. Ik heb ooit een verwijzing moeten vragen bij de ha voor de gyn en kreeg m ook direct. Je kan naar je vk maar dan kijkt er eens iemand anders als je naar het zk gaat.
Ha Dees, inderdaad: vraag om een nieuwe echo. Eerlijk: waarschijnlijk zit het niet goed. Maar: bij een gekantelde baarmoeder wordt er ook inwendig soms iets over het hoofd gezien. Sterkte met de onzekerheid. Vreselijk.
Oké, ik dacht eerst dat ik dan misschien zou overdrijven om eerder een nieuwe echo te willen. Die onzekerheid is killing, nu al
Overdrijven? Je wilt gewoon weten wat er aan de hand is in je lichaam....dat is geen overdrijven. Het is altijd belachelijk dat we maar moeten afwachten... Bellen morgen meis....en sterkte ondertussen
@lappie; dankjewel! @lov23; precies, dat bedoel ik. Ik wil duidelijkheid en niet over een week..ze twijfelde toch niet voor niks?
ik hoop zo dat er nog een wonder gebeurd maar als ik je verhaal zo hoor ben ik bang dat het idd niet goed zit Ik zou zeker eerder om een echo vragen dan nog een week lang in onzekerheid te moeten zitten. Sterkte meid!
Pfff heb de hele nacht liggen piekeren Ga straks de vk bellen tussen 10-11u als ze me dan nog niet zelf gebeld hebben. Anders moet ik de spoedlijn bellen. Slopend is dit wel zeg.
Gadver wat een rotsituatie. Maar als je nu ruim 8 weken zo zijn moet er toch wel iets te zien zijn. Sterkte.
Jee meid, je had een hele mooie test..... Maar bij termijn van 8 weken en als er een MK is of zou zijn dan moet er toch iets te zien zijn? Is er gekeken naar een BBZ? Zulke mooie testten en niks te zien...bah sterkte en hoop dat je heel snel duidelijkheid heb En laat je niet afschepen meid!!
@bouwjaar1979; Dat dacht ik dus ook, of misschien toch iets minder maar ook dan moest er al wat te zien zijn. @smiley3; De testen liegen er inderdaad niet om Naar een BBZ is niet gekeken, moest ik gisteravond ook nog aan denken ivm mijn duizeligheid en flauwvallen..las daar iets over op internet. Ik laat me zeker niet afschepen, ga straks bellen. @lov23; Ik hoop het ook, en anders als ze dat niet doen? Wat dan?
Spoedlijn bellen DeesDees ... Zeker ivm duizeligheid en flauwvallen!!! Er moet iets zijn maar wat?? laat ze dat gauw maar uitzoeken!
Ik ben al weken duizelig en vorige week 1x flauwgevallen, ik moest nu ijzertabletten slikken waar ik nu bijna 2 weken mee bezig ben. Er moet zeker iets zijn. Las ook iets over een windei, daar leek mijn echo gister ook verdacht veel op.