ja ik vertrouw het niet helemal... Ook vreemd dat je geen hcg hoeft te prikken ? Anders bel je vk en geef aan dat je je niet lekker voelt en je goed wilt worden nagekeken in het zk...
Je BM is wel gegroeid, erg vreemd En slecht van de VK om je pas over een week terug te laten komen zonder bloedprikken. Juist bij jou termijn ( de grote van de BM) lijkt echt niet op 6 wkn zwangerschap horen ze het gelijk uit te zoeken. zou voet bij stuk houden en vandaag onderzoeken vragen (eissen) zodat jij duidelijkheid heb
vindt ik dus ook smiley.... Wil je niet ongerust maken dees maar wat als het een bbz is? Hadden ze ook in de eierstokken gekeken?
Geen idee, volgens mij niet. Ze heeft het alleen over mijn baarmoeder gehad. Niks gehoord of gezien van eierstokken. Ik heb hier nu naast me een briefje liggen met vragen, begin een beetje boos en teleurgesteld te raken
ja want dat is zeer vreemd dat ze niet even je eierstokken controleren! Zou nu ook boos zijn! Echt meid vraag om een verwijzing naar het zk...! Van mijn part zeg je dat je pijn aan je schouder hebt
Kan me herrineren van mij BBZ dat me BM was gegroeid alleen het vruchtje was gegroeid tot 8 weken en met bijna 12 wkn kwamen ze erachter, Nu was bij mij alleen dat ik me cyclus had en negatief testte en pas met bijna 12 weken positief werd getest in ZH. Dankzij bloedprikken kwamen ze erachter, en ook omdat ik eisste dat ze gingen onderzoeken waar uiteindelijk met 11 weken de pijn vandaan kwam. Nu hoop ik dat het bij jou niet het geval is, maar BBZ kan idd gevaarlijk zijn en zoals love23 al zei het is niet om je ongerust te maken maar de vraag wat als....? kan er nog niet bij je testte zo mooi met knaltestten...en nu dit.
Kan me voorstellen DeesDees dat je boos bent, Het gaat om jou en wat het ook is er moet duidelijkheid komen en vandaag nog en niet volgende week!! als ze je afwimpelen gewoon naar spoedeisende hulp. Sommige artsen zijn er laks in maar die zien de gevaren er niet in of snappen niks van een zwangerschap.
vaak doen ze ook niks als je zelf niet duuidelijk iets aangeeft...niet verkeerd bedoelt he! Maar als je zelf terughoudend bent en alles prima vindt verwachten ze niet dat er iets kan zijn.
Maar ik kan het toch ook eerst nogmaals goed laten controleren bij de VK, bij iemand anders dan dat is zeker. Wat als het dan inderdaad ook niet goed is, sturen ze me dan gelijk door naar het ZK? OF moet ik daar dan zelf vaart achter zetten? Ik wil graag vandaag of morgen duidelijkheid, wordt gek van die onzekerheid. Het lijkt wel of ik nu me flink aanstel, ik weet dat vele dames deze onzekerheid ook gehad hebben maar ik kan er gewoon niet bij dat ze je zo lang laten wachten. Ik was gisteren helemaal overrompeld en wist gewoon niet wat ik moest zeggen/verwachten.
ja je kan zeker eerst bij je vk proberen...doen waar jij je goed bij voelt. In het zk kan je ook met spoed terrecht hoor als het je daarom gaat Ik denk wel dat als het niet goed ze je doorsturen. En aanstellen wil ik niet meer horen wat is dat dan nou?! Mag je al bellen nu?
Tuurlijk kan je het nogmaals laten controleren als het kan vandaag nog (dan moeten ze maar spoed maken) En als het niet goed is en ze zeggen weer we wachtten paar dgn of een week dan moet je er zelf vaart of spoed achter zetten. En je stelt je zeker NIET aan, dat dacht ik ook toen maar ik wist dat er iets niet goed was en als artsen je niet geloven dan ga je het zelf ook geloven en ik heb geleerd om naar me lichaam te luisteren en liever extra laten controleren en onderzoeken dan dat het niet goed is en dat je het jezelf kwalijk neemt!! en jij kent je lichaam het beste !!!
Moet er nu vandoor, Hoop dat je vandaag of morgen duidelijkheid hebt, zal tussendoor kijken op me mobiel of je al iets meer weet... Kop op meid, en je stelt je zeker NIET aan... ga dat niet denken dikke knuffel
Ik heb net gebeld, voor de eerst volgende echo kan ik donderdag pas terecht. Eerder was er geen plek of dan zat zij er en zou ze hetzelfde zien als gisteren. Schieten we dus niks mee op. BBZ zou het waarschijnlijk niet zijn, ze had de echo nogmaals bekeken en zag niks in de eileiders zitten of eierstokken.
Daar belt ze me nog over terug, dit omdat ze eerst met mijn HA moet overleggen om op vit.B12 te laten prikken. Als dat goedgekeurd is is het vanzelfsprekend dat ik ook op HCG wil laten prikken. Nee dat zei ze niet, maar ze zei wel dat ze nogmaals de echo goed had bekeken. Maar ik bedenk me nu dat het daar misschien niet goed zichtbaar is geweest.
Maar ik denk dat daar dus de onzekerheid en onervarenheid om de hoek komen kijken. Ze wou niet voor niks een collega erbij halen.