De verloskundige belde me toch vrij vlot weer terug. In 1e instantie wou ze me toch echt pas donderdag weer naar de praktijk sturen, daar ging ik niet mee akkoord! Ik vertelde dat ik me al zo lang niet goed voel en sinds het bericht van gisteren het er niet beter op is geworden. Zit constant te piekeren en wil niet afwachten of alles vanzelf op gang komt. Ze stelde voor om me dan morgen in te sturen naar het ZH, ik gaf aan nu gelijk actie te willen ondernemen. Ze begreep mijn reactie dat ik niet van afwachten hou en niet zo lang in onzekerheid wil zitten. Een aantal ziekenhuizen hebben de procedure dat je toch een paar dagen moet wachten dus die vielen al af, ze had nog 1 optie om te bellen en dat ging ze ook gelijk doen. Helaas belde ze al vlot weer terug met de mededeling dat de poli dicht zat. Nu heb ik voor nu geen andere keus dan af te wachten hoe de avond/nacht verloopt. Morgenochtend wordt ik terug gebeld door de vk die dienst heeft, zij gaat dan eerst bekijken hoe de avond/nacht is verlopen. Is het nu zo dat ik vannacht niks verlies dan regelt zij voor mij morgenochtend een afspraak in het ZH. Dan gaan ze eerst een echo maken, is die niet goed dan gaan ze gelijk curetteren. Is er iemand met ervaringen bij Alnatal?
jeetje.....als ze eens eerder actie hadden ondernomen he Hoe gaat het nu met je dan? Ken het niet alnatal?
Heftig hoor! Wat ik mij afvraag waarom gelijk curreteren als het niet goed is? Heel veel sterkte het is allemaal niet niks
Volgens mij wachten ze hier eerst echt af hoe het in zijn werk gaat...niet fijn hoor dat wachten. Ik kan me er ook geen voorstelling bij maken om zo lang af te moeten wachten. Gaat nu redelijk met me, ben wel heel onrustig en gespannen. Lig nu op de bank en daar kom ik niet meer vanaf, alles binnen handbereik. Heb wel sinds vanmiddag een lage rugpijn, beetje vervelend. Ben vreselijk moe Alnatal is van St. Antonius in Nieuwegein. Daar blijkt een afdeling speciaal te zijn voor miskramen.
pfff meid....ik weet niet wat te zeggen eigenlijk.... wil je alleen heel veel sterkte wensen want dit is vreselijk!
Ik wil niet afwachten totdat het zelf los komt als het niet goed is. Dan kies ik toch liever voor een curettage, dan is het hopelijk weer schoon en klaar Of zie ik nu iets over het hoofd?
Jeetje Deesdees, ik leef met je mee. Hoop dat je de nacht een beetje doorkomt en je morgen meer duidelijkheid hebt. Ik duim voor je! X
Wat vreselijk allemaal Deesdees!! Rustig aan vanavond en vannacht en hopelijk morgen meer duidelijkheid dan... Veel sterkte!
Pff wat vervelend dat je zolang in onzekerheid blijft zitten DeesDees. Hopelijk kun je morgen snel ergens terecht. Veel sterkte om de avond en nacht zo door te komen, is er geen ander zkh die wel een poli open heeft? Je moet toch ergens met spoed terecht kunnen?
Ze zeggen dat dit geen spoed is nu...wie ben ik om te zeggen en te denken dat dat voor mij wel zo voelt. Ik probeer het nu te laten rusten, dan kunnen we er morgenochtend gelijk tegenaan Ik vind dit niet leuk
Sterkte vannacht. Als je veel bloed gaat verliezen dan zeker wel bellen hoor! Ik heb bij mijn miskraam pillen gehad, werkte bij mij snel. Misschien is de vermoeidheid dan toch een teken dat het niet goed zat. Dikke knuffel!
Ah meid wat naar allemaal! Wil je heel veel sterkte wensen in deze onzekere en zenuwslopende tijd.Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Hoi deesdees, ben je de nacht goed doorgekomen? Hoop dat de vk je snel belt dat je vlug een echo kan laten maken. Veel sterkte!
Ik ben de nacht redelijk doorgekomen, werd af en toe wel wakker van krampen en felle steken. Maar daar is het dan ook bij gebleven. Ik zit nu in afwachting van het telefoontje van de VK.
Pff Dees, Hoop dat je snel het telefoontje krijgt, en dat er actie ondernomen word. Goed van je dat je niet wilt wachtten totdat alles op gang komt, Laat alles maar snel voorbij zijn en schoon. Jammer van de VK dat de aktie nu pas komt, goed van jou dat je voor jezelf op kwam!!! Sterkte