Ik wou eigenlijk min of meer weten hoe de procedure rondom een curretage eruit ziet. Wat de ervaringen zijn etc. Maar ik werd vanmorgen al gebeld en heb al het één en ander kunnen vragen. Bedankt iig!
Ik ben al blij dat ik vanmiddag de echo krijg van een vertrouwde VK, haar had ik ook bij de zwangerschappen van mijn zoontjes. Dus dat zit wel goed qua echo ervaring. Ik ga daar op wachten, het is niet anders
Heftig hoor Deesdees gelukkig dat je nu vanmiddag mag komen. Dan heb je in elk geval zekerheid over hoe en wat... Gaat je man mee vanmiddag?
He Dees, ik snap zo goed in wat voor een onzekerheid je zit... Je kunt idd niet meer doen dan afwachten. Bij mij kwamen de mk snel op gang en deed mijn lichaam het 'gelukkig' zelf. Ik hoop voor jou hetzelfde, zodat de ellende van een operatie je bespaard blijft! Sterkte vanmiddag!
@PoppetjeN; Mijn man gaat vanmiddag inderdaad mee, die is op tijd thuis. Zal blij zijn als we vanmiddag zekerheid krijgen. @Doortje; Dankje meid En ik snap nu heel goed in wat voor een onzekerheid jullie hebben gezeten, vreselijk dit. Ik ga vanmiddag met de VK de opties bespreken, Collo belde me net al even en met haar de optie van toch cytotec besproken.
Nee Dees, dan moet je eerst de HA bellen en zeggen dat je een spoedecho wilt, dan maken ze een afspraak voor je bij het ziekenhuis. Dat is bij mij eens gebeurd, na lang wachten kreeg ik een echo. Gelukkig kun je nu vanmiddag terecht, maar zit je toch de rest van de dag in onzekerheid. Veel sterkte vanmiddag meid.
@Happy; Nee, tot nu toe alleen maar licht-bruin verlies. @Doortje; Ja vond en vind ik ook onwijs lief van d'r @Pip84; Inderdaad, gelukkig kan ik nu vanmiddag terecht. Moet zeggen dat de tijd aardig vlot gaat gelukkig, maar ik begin me toch wel erg verdrietig te voelen nu
Begrijp je Dees, wachtten wachtten en onzekerheid.. Ergste vind ik dat je moet wachtten tot de 25e Ben toen naar huisartsenpost gegaan ivm pijn die hebben me met spoed naar ziekenhuis gestuurd en volgende ochtend geopereerd. Als ik het via de huisarts zou doen zou het te laat zijn geweest want die namen me niet serieus... Mischien mogelijkheid om vanavond huisartsenpost te bellen? En aangeven bij de huisartsenpost dat je ook pijn heb...(klinkt raar mischien) anders zeggen ze nog ga maar terug naar je huisarts ect.... Fijn dat je de echo heb vandaag als er niks te zien is moet jij nog week wachtten! Wel goed van je dat je stevig in je schoenen staat hoor!!
@Smiley3; Inderdaad die onzekerheid, die is echt killing. En begrijp me niet verkeerd maar ik snap echt niet waarom ze je zo lang moeten laten lopen met iets wat er niet meer hoort Vind het echt bizar dat je zelf zo flink op je strepen moet gaan staan, is toch niet normaal!? Als het niet goed is wil ik overwegen om de boel op gang te brengen met cytotec pillen, ik kan het op zijn minst proberen om het zelf een handje op weg te helpen. Dat scheelt me alweer wachten tot dinsdag. Vind het wel een enge gedachte om zelf thuis voor doktertje te spelen maar als het niet goed gaat kan ik altijd nog de HAP bellen als ik het niet vertrouw.
Deesdees wat een heftige periode voor je.. wel fijn dat ze zo al kunnen kijken.. nog maar een uurtje..
Nog maar een klein uurtje nu, ben vreselijk zenuwachtig. Darmen zijn door de stress ook weer behoorlijk van slag.
Ik had trouwens ook het idee dat die nieuwe redelijk zenuwachtig was.. maar goed, zo doet de rots de echo.. die weet zo wat er aan de hand is!
Ik vond haar dus ook zenuwachtig, en eerlijk gezegd heeft ze bij mij niet het vertrouwen gewonnen. Ook niet omdat ze me gisteren vertelde dat ik vandaag naar het ZH mocht... Ben blij dat ik straks S. heb
Was zij dat.. hmmm bij mij was niet duidelijk wie er kwam bij de echo.. er stond geen naam bij??? en dat toen ik die afspraak maakte ik mijn naam/sofinummer/geboortedatum/adres/naam/geboortedatum heb moeten geven.. misschien ook zij? Ze werkt er nog maar net (jan) maar ik heb stagiaires gehad bij de echo met meer ruggengraat. (ik wist niet dat S ook echo's deed.. ik had alleen maar M... (en stagiaires))
Zij van maandag werkt er inderdaad sinds januari, niet erg, ook zij moet het leren maar ze had wat nerveuze dingen. S. Bedoel ik met jou favo, zij heeft vandaag echo-dienst.
Aha.. die is altijd lekker nuchter en gelijk waar het op staat.. ze ziet alles ook gewoon binnen een tel...die heeft echt flinke ervaring.. heeft volgens mij ook lang bij het Antonius gewerkt...