Ben benieuwd wat eruit de echo komt... Duim voor je! Ik had trouwens op een vrijdag de 'slechte echo' Heb het wkd even rustig laten bezinken. Werd ma gebeld door de vk wat ik wilde: afwachten-curr/cytotec. En di had ik al een afspraak bij de gyn en kon die dag al geholpen worden. Raar dat je zolang moet wachten hoor!
Sorry dames voor het lange wachten Helaas geen goed nieuws, vruchtzakje is echt leeg Vruchtzak was wel gegroeid ten opzichte van maandag. In overleg met de vk afgesproken niet te starten met de cytotec, de kans is 50/50. Ze belde vanmiddag gelijk met het ZH of ik nog terecht kon, maar dit was niet mogelijk. Heel waarschijnlijk morgen wel, bijna zeker voor 95% dat ik er morgen tussen kan maar dan wel pas in de loop van de middag. Ze heeft uitgelegd dat ik er niet langer mee kan/wil blijven lopen ivm de klachten van vermoeidheid en flauwvallen. Morgenochtend start ze haar dienst om 8.45 en gaat dan gelijk bellen met de triage, daarna belt ze mij over wat ze heeft kunnen afspreken.
sterkte meid, zal niet gemakkelijk zijn allemaal..pff wat een mens allemaal niet moet doormaken..doe het rustig aan he?!
Ik ga inderdaad onder algehele narcose, vind het wel een beetje eng maar het moet nu eenmaal gebeuren. Afwachten trek ik echt niet