@ Balou Ik heb 7 juni posi getest dus dan zou ik ergens tussen de 4 en 6 weken zwanger kunnen zijn volgens de gyn. Ik heb nog steeds wel zwangerschapssymptomen dus ik voel me nog wel gewoon zwanger enzo. Maar ik heb nu wel heel sterk in me hoofd dat er een goeie kans is dat is mis gaat of is gegaan. Maar volgens die man en verhalen op het forum is er ook een grote kans dat wij allebei over 2 weken gewoon een levendig beebje op de echo zien! Ik duim in ieder geval voor ons allebei! Heel hard!
Hier hetzelfde. Heb woensdag een echo gehad en hij zag iets heel erg kleins wat met een beetje fantasie een vruchtje 'zou kunnen zijn' Ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit. Ik ben ergens tussen de 5 en 6 weken en moet dus ook over 2 weken weer komen. Komt vast goed voor ons allemaal
Precies daar hoop ik ook op! We zijn alle 3 jong en gezond! en ik neem aan dat we er ook alle 3 alles aan doen om gezond te leven voor onze beebs! Ik ben benieuwd!
Nog eentje om jullie een hart onder de riem te steken: ook ik was veel minder lang zwanger dan gedacht (en veel langere cyclus gehad). Tijdens de eerste termijnecho leek het niet goed te zijn, er was alleen een vruchtzakje te zien. De vk heeft ons toen helemaal uitgelegd hoe een miskraam zou verlopen en dat we ervan uit moesten gaan dat het niet goed zat (ze dacht dat het vruchtje al in een vroeg stadium gestopt was met groeien en dus al even stilstond in m'n buik, dus dat het er ieder moment als miskraam uit kon komen). Maar na twee weken nog geen krampje gehad en daarom terug op controle. En ja hoor: een garnaaltje mét kloppend hartje ! En zie nu mijn banner: nog 7 weekjes wachten en dan kunnen we zien wie ons zo voor de gek heeft gehouden in het begin! Hoop voor jullie dat het bij jullie ook helemaal goed blijkt te zijn!
Kijk dat soort verhalen doen me echt goed om te lezen! Ik sla tegenwoordig het hele miskraam gedeelte enzo maar over. Daar word ik nu een beetje gek van! Maar hou natuurlijk wel in me achterhoofd dat het gewoon mis zou kunnen gaan! Dankjewel MMM je maakt me toch wel weer een beetje positiever!
MMM bedankt voor je verhaal, hier wordt ik vrolijker van. Ik ben wel bang om positief te zijn. Ik heb sinds een paar dagen dat ik wel erg moe ben, dus dan denk ik, zou ik toch zwanger zijn? Nog 11 dgn wachten voor dat ik weer een echo krijg, ben toch bang dat we dan weer vervelend nieuws krijgen, maar ja tis ff afwachten. Ik ga duimen!
Wat een spanning Balou ik hoop dat je straks ook kunt uitkijken naar jullie wondertje die jullie in het begin zo in spanning heeft gehouden. Heel veel sterkte met wachten, Groetjes, Eva.
idd zo zo een verhal wordt de moed weer ingesproken en kunnen we er weer tegen aan nog een paar daagjes voor mij en natuurlijk duimen we allemaal vor ons alle greetz
Ik moet nog 10 dagen wachten, maar door deze verhalen krijg je wel weer een beetje hoop. We blijven duimen!
Gelukkig weer een positief berichtje! Nog 13 dagen! Die gaan heel lang duren! In ieder geval bedankt allemaal!
yeaah wordt er steeds blijer mee met zulke berichten... ik kan haast niet meer wachten tot maandag! want 3weken zijn behoorlijk langzam voorbij gekropen net een slak.... want heb vandaag op de braderie hiero een hele leuke shirtje gekocht met de pappa is allerliefste en de allerbeste duss... greetz
Ik had maandag een boek voor mijn vriend gekocht: "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Deze wilde ik dinsdag aan hem geven nadat we bij de gyn waren geweest, maar omdat we eigenlijk niet zo'n leuk bericht hadden gekregen heb ik het nog niet gegeven. Ik hoop dat er 3 juli wel een vruchtje is te zien, dan krijgt mijn vriend het boek ook.
Ik duim hier ook heel hard mee voor jullie hoor! Ik ben nu morgen 10 weken en krijg de 28e mijn 1e echo. Ik vraag me af of het niet beter is als ze wat later gaan beginnen met het maken van een echo..........want als ze ze zoals bij jullie, in een vroeg stadium maken word je daar heel angstig en onzeker van.....niet dan? Zou het dan gewoon niet beter zijn als ze het op zn vroegst met 9 a 10 weken doen? Dat scheelt misschien een hoop ellendige gedachten!
Dat zou misschien inderdaad wel beter zijn ja, maar aangezien ze bij ons allebei nog niet wisten hoe ver we waren moesten we al zo vroeg. Maar ja dan was het dus of nog veel te vroeg of er is iets mis gegaan.
Hoi allemaal Omdat ik de vorige keer een mk heb gehad krijg ik nu eerder een echo. Dat is dus met 8 weken. Volgens de gyn heeft het niet zo heel veel zin om eeerder een echo te maken omdat er de kans is dat er niet zo veel te zien is. Waarom hebben julie zo´n vroege echo gehad? Ik wilde zelf ook graag eerder maar dat doen ze in het ziekenhuis niet, of je moet bloedingen hebben. Succes allemaal
Omdat ik diabetes heb moet ik vanaf het begin naar het ziekenhuis. Ze houden alles vanaf het begin goed in de gaten, omdat ik meer kans op complicaties heb.