dankje wel balou ben ook best wel zenuwachtig der voor ... maar ik laat het je snel weten als ik er geweest ben moet morgen om 15.10 uur daar zijn dus dan hoor het van me... greetz
Iedereen veel sterkte! Ik krijg woensdag mijn 2e echo. Bij mij was er anderhalve week geleden helemaal niets te zien op de echo, maar het kan zijn dat ik nog maar echt net zwanger was op dat moment. Heb een heel onregelmatige cyclus en ben 29 maart voor het laatst ongesteld geweest, maar heb pas 10 juni positief getest. 14 juni ben ik geweest voor de 1e echo. Ik vind het allemaal erg spannend en hoop zo dat er nu wel wat te zien is.
@ Bianca, ik heb ook een onregelamtige cyclus. Ik was 5 mei voor het laatst ongi geweest en heb 14 juni posotief getest. 19 juni moest ik naar het ziekenhuisen daar was alleen een vruchtzakje te zien maar nog geen vruchtje. Waarschijnlijk was ik ook nog maar net zwanger, laten we het hopen. Ik moet 3 juli weer heen voor een echo, ik hoop dat er dan wel wat te zien is! We wachten hier al zo lang op! @angeloflove, hoe is het afgelopen? Ben zo benieuwd!
hoi dames en balou natuurlijk na vanmiddag geweest ene kant goed nieuws dat er een kleintje aan groeien is van binnen ben dus wel vroeger zwanger dan ik dacht ben 8weken en 4 dagen en een beetje slechte nieuws is dat we het hartje niet konden vinden ik moet volgende week donderdag terug komen omtekijken of we dan het hartje kunnen horen of zien dus er zit een hele grote hoop in maar het is in iedergeval heel erg gegroeid we hebben een mooie echo inderplaats een lege vruchtzakje dus er is veeel hoop.. ik hoop voor jou ook balou dat er een babytje in je groeit zal vor jou extra duimen.. greetz
@ Angeloflove: Dat is zeker een soort van goed nieuws! Ik ga in ieder geval weer voor je duimen dat je volgende week donderdag een mooie hartslag te zien krijgt! Dit soort verhalen geven mij in ieder geval goede hoop dat het bij ons (Balou&Mij ) ook goed komt!
Goh, dames hoop dat jullie idd toch nog een mooie echo krijgen binnen een paar dagen! Ik krijg mijn 1e echo ook bij 6 weken en 4 dagen, wordt plots een beetje bang dat dat misschien gewoon heel vroeg is ? Ik ben wel vrij zeker dat ik op dat moment zeker meer dan 6 weken zwanger ben (denkend ah moment dat ik mijn eisprong had).
@angeloflove: dat is geweldig nieuws! Hopelijk zie je volgende week ook een kloppend hartje! Ik ga zeker voor je duimen. Ik hoop dat ik volgende week ook goed nieuws kan vertellen! Ben nog stees erg bang en onzeker, maar nu ik jouw verhaal lees krijg ik een beetje hoop.
hi dames hoe gaat het nu met jullie en weten jullie al wat meer... ik heb alleen een erge misselijkheid er bij gekregen gratis en voor niets aardig he! ik hoop dat de tijd voor ons snel gaat.. greetz
Ik zit nog steeds in spanning, als ik al die verhalen hoor dan krijg ik wel hoop maar ben erg onzeker! Bang dat het geluk mij niet gegund is. Dinsdag weet ik meer. Ben nog steeds met vlagen misselijk en mijn borsten zijn pijnlijk, vooral s'nachts. Als ik goed terug reken dan was ik op de dag van de echo (19 juni) ongeveer 4/4,5 week zwanger, dus eigenlijk nog te klein om een vruchtje te kunnen zien. Dit hou ik mezelf steeds voor, ik hoop dat ik dinsdag ook een goeie echo mag hebben!
@angeloflove: hoe gaat het met je? Even deze topic naar boven halen. Nog 3 nachtjes slapen en dan krijg ik weer een echo, ben zo benieuwd en bang!
Mijn duimen draaien hier ook voor jullie! Hopelijk krijg je een mooie echo waar een zwaaiende beeb op te zien is
@balou hier gaat alles goed hoor... de misselijkheid en etensgeuren komen er graag bij kijken men vriend staat tegenwoordig zn vlees savonds zelf tebakken omdat het bij mij niet echt goed vergaat maarja hoort erbij..en met slapen gigantische pijn in me borsten soort van steken iet echt fijn gevoel en soms krampjes in men maag maar we wachten maar weer af.. maar verder gaat hier alles prima.. gelukkig is het voor jou bijna dinsdag dan weet je eindelijk ook meer zal heeel erg hard voor je duimen .. greetz