Hallo allemaal! Er was nu wel een vruchtje met een kloppend hartje te zien! We zijn zo blij! De vorige keer was gewoon nog te vroeg. Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger!
Jaaaaaaaaa! Wat een feest! (ik denk dat ze die vroege echo's gewoon moeten verbieden, het geeft gewoon teveel onrust als er niets te zien is.)
Balou gefeliciteerd , wat een opluchting voor jullie dat het goed is met jullie kindje dat wachten voor jullie is beloond met een mooi kindje
dat is geweldig nieuws balou ga er lekker van genieten .... ik hoop donderdag goed nieuws tehoren ik moet er om 11uur zijn en heb soms wat zeurende buikpijn maarja komt wel goed geniet er van meis..... greetz
Dat is toch echt geweldig Balou! Mijn echo is helaas verplaatst naar zaterdag. Dus nog 2 dagen extra in spanning. Ben vanochtend ook van me fiets gereden. En best wel hard gevallen. Kon me gelukkig wel redelijk afweren met me armen en me enkel (die nu zwaar gekneust is denkt de dokter, hij wilde liever geen foto maken ervan). En verder geen bloed verloren of krampen dus neem aan dat het er allemaal nog gewoon zit.
Dank jullie wel allemaal! Nu op naar de "magische" 12 weken! angeloflove: ik duim voor je hoor! Ik heb af en toe ook wel buikpijn hoor.
Balou,super meid!GEFELICITEERD!Ben je in ieder geval lekker gerust gesteld en kan je lekker gaan genieten!
Dankjewel Balou! Me mannetje en ik waren zoooo blij toen we het zagen op het beeldscherm Nu op naar die 12 weken. Duurt gelukkig nog maar 3 weken voor mij