Oh bah! Wat gemeen om dat even te roepen. Natuurlijk hoeft het geen miskraam te zijn. Hier ook tot 4x toe een leegvruchtzakje gehad,omdat mijn termijn moeilijk ter bepalen was, doordat ik O snel na stoppen met pil zwanger raakte. Zal je ff het verloop vertellen de eerste lege vruchtzak gaat in bijna naar school, de tweede gaat nu naar de peuterspeelzaal en de derde was helaas echt niet goed, en nummer vier zwemt nu lekker rondjes in mijn buik. 3 van de 4 keer goed dus nee de kans is groot hoor dat het gewoon goed zit. Laat je niet gek maken Sterkte met de laatste uren wachten, ik weet dat het erg zenuwslopend kan zijn.
Wow, heftig... Dan hoop je op een stressloze zwangerschap ... Ik heb hier op t forum 'leuke uitspraken van je partner' gevonden en ben er nu wel al ff zoet mee, nog heeeeeel veel pagina's te lezen en het geeft me een goed gevoel. Heb al vaak gelachen. Dus bedankt aan alle meiden om me te steunen! Ik laat het morgen gelijk weten hoor! Xxx
Oh, wat fijn Lientje!!! Klopte de duur van de zwangerschap nou met je eigen berekening? Gefeliciteerd!
Wat een prachtig einde gefeliciteerd! ! Zo zie je maar soms trekt een arts een te snelle conclusie. En jou gevoel zat helemaal bij het juiste eind top!