Hai Meiden, Bedankt voor jullie reacties! Wilde toch nog even laten weten hoe het met me gaat. Heb vanavond om 20.00 uur de tabletjes ingebracht en kreeg een half uurtje daarna al een soort ongesteldheids buikpijn. Nu wordt het steeds iets heftiger maar nog steeds goed te doen. Het gevoel van beginnende weeën, de baarmoedermond die week wordt. Pijnlijk maar gelukkig goed te doen. Hopen dat dit doorzet en het er allemaal snel uit is! Heeft iemand dit ook zo gehad? En hoe lang heeft dit toen geduurd? Ben bang dat ik zo de hele nacht wakker ben... Liefs
Sterkte! En wat je zegt: een beetje invoelend vermogen van een arts is op z'n plaats...! Nogmaals: veel sterkte hoor!
Gisteravond gelukkig toch in slaap gevallen. Vannacht werd ik om half 3 wakker en begon het bloeden. Daarna weer verder geslapen. Vanmorgen ben ik een paar "dingen" verloren. Hopen dat dit voldoende is en vrijdag met de controle echo alles schoon blijkt te zijn!
sterkte meid.. ik ben zelf ook mijn eerste kindje verloren.. Ik weet hoe K*T het is!! niet eerlijk! Hoop dat je snel weer opnieuw zwanger mag zijn van een gezond kindje die blijft plakkan.. *knuff*