Vorig jaar februari een positieve test in handen. Blij maar ook bang omdat we een jaar ervoor onze tweeling hadden verloren. Me eerste gedachtes waren: oke dit word ons kindje ieder zwangerschap is anders dus probeer de angst opzij te zetten. Helaas kregen we een dag voor mijn verjaardag te horen dat het vruchtje gestopt was met groeien. Nu bijna een jaar later nog steeds een lege plek in me baarmoeder die nog niet gevuld is met liefde,leven,blijdschap. Het gemis word iedere maand groter en moeilijker. Ik ben positief ingesteld betreft het leven maar ook mijn verlangens worden steeds groter zo ook het verdriet om hetgeen wat er gebeurd is. Het leven van alle mensen gaat door alleen 1x in de maand stopt even mijn leven als ik op het toilet me maandelijkse bloeding mag verwelkomen. Dus wat ik graag even wil zeggen is dat ik respect heb voor alle vrouwen die de zweepslaag van de miskramen hebben overwonnen. Dat we allemaal aankomend jaar een goede zwangerschap mogen voldragen en dat onze hoop,positiviteit,en sterkte beloond mogen worden. Ik weet het gemis en verdriet is groot maar laten we positief ervoor gaan tot het goede eind . Zo blij dat ik even me hart heb gelucht en wilde graag zeggen dat we er allemaal niet alleen voor staan en we met zijn alle al veel hebben overwonnen. Groetjes menneke
Een dikke knuffel voor jou. Ik hoop voor jou en ieder ander met een groot kinderwens, dat jullie een gezonde en voldragen zwangerschap tegemoet gaan...
Wow, mooi verwoord hoor! En lief en hartelijk ook, om iedereen een hart onder te riem te steken die ooit een miskraam heeft mee moeten maken...! Het is niet mis allemaal... Sterkte meid, en ik snap precies wat jij allemaal beschrijft!!! Ieders leven gaat door, de jouwe staat zo nu en dan on-hold, om de dag erna weer verder te moeten leven 'alsof er niets gebeurd is'... Is erg heftig weet ik uit ervaring!! Je komt er wel, daar ben ik van overtuigd!! PS: MotherPrincess.. jij ook bedankt!!
een dikke digitale knuffel ook jij/jullie komen er wel. . Ik vind dat er weleens gezegd mag worden hoe sterk vrouwen in hun schoenen staan in het leven en dat vrouwen ook weleens een respect betuiging verdienen het is inderdaad niet niks. Maar juist fijn dat iedereen elkaar kan steunen en begrip kunnen tonen ook al is het digitaal. Groetjes
In maart is mijn laatste positieve test ook alweer een jaar geleden, helaas weet ik dus ook hoe moeilijk het is. Hopelijk gaat dit voor ons allemaal een mooi jaar worden!!
Wauww mooi omschreven hoor! Ik wens je heel veel sterkte met alles en duim dat je snel een positieve test hebt. Om er even een positieve draai aan te geven: ik heb na mijn miskraam ook een jaar moeten wachten totdat het weer raak was. Net na mijn eerste bezoekje aan de gynaecoloog was ik toch nog spontaan zwanger en nu alweer 15 weken onderweg. Het kan dus zeker nog gebeuren!! Dikke knuffel!!
Wat een lieve berichtjes allemaal ), tnx!. Laten we het allemaal luid en duidelijk zegen. YES WE CAN!
Mooi berichtje. Recht uit je hart.... Hoop oprecht dat je eind van t jaar kan zeggen dat t allemaal goed gekomen is! Liefs!
Mooi geschreven Menneke. Ook hier exact een jaar geleden dat ik een positieve test in mijn handen had. Ik hoop ook voor jullie dat het dit jaar eens stopt met het maandelijkse stukje pijn en dat dit mag overgaan in blijvend geluk! Dikke knuffel!
Menneke heel veel sterkte en duim voor een mooie 2015 baby voor jullie! Kan helaas wel meepraten over een miskraam maar niet over het feit dat een volgend zwangerschap uit blijft. Lijkt me verschrikkelijk! Knuf voor iedereen die het nodig heeft!
Ik begrijp precies wat je bedoeld jordan. Ik hoop voor jullie ook een lief mooi klein plakkend wondertje dit jaar. En dat we met zijn alle volgend jaar hier onze positieve berichten kunnen plaatsen! Dikke knuffel
Dank je wel anitaP, ben juist blij dat je zwangerschap niet is uitgebleven en dat je eindelijk aankomend jaar je wondertje mag omhelsen . Ook een dikke knuf voor jou
wat een lief berichtje! veel sterkte, ook voor jou... Wat vreselijk dat je na de miskraam zo lang moet wachten.. Het verlangen naar een kind is zo'n oerverlangen... Ik hoop ook voor ons allen dat we gauw een gezond kindje in onze armen mogen sluiten!!
Wat super goed om het zo te verwoorden! Topper! En meid zoals je leest ben je niet alleen! En ook ik weet precies waar je het over hebt. Voor ons komt het geluk heus een keer! En laten we hopelijk starten met 2015! Liefs