2 weken over tijd. duidelijk symptomen maar negatieve testen.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Imona, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    2 weken over tijd.
    Hoi ik ben nu 2 weken over tijd. Heb veel witte afscheiding en ben heel moe. Ook steeds last van een stekend en zeuren gevoel onderin mijn buik. Ook veel hoofdpijn en af en toe duizelig. Ook behoorlijk emotioneel. Ik weer zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Maar de tests blijven negatief. Heeft iemand advies voor mij? Ik heb normaal een cyclus van 6 weken.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat dit je erg onzeker maakt. Zeker omdat je zeker weet wanneer je een eisprong hebt gehad en duidelijkheid wilt hebben. Soms zijn er redenen te bedenken waardoor een menstruatie uitblijft, maar als je zeker wilt weten of je zwanger bent, zou ik je aanraden naar de huisarts te gaan. Een huisarts kan een bloedtest aanvragen en het hcg testen. Komt er uit de bloedtest dat je niet zwanger bent, dan mag je hier ook vanuit gaan. Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Groetjes Monique

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bedankt voor je reactie. Ik zal dat wel proberen als ik over 2 weken nog over tijd ben. Helaas is onze huisarts niet zo makkelijk wat betreft bloedonderzoek aanvragen..

Deel Deze Pagina