Heeft iemand een tip voor een goed echobureau in de buurt van den bosch of oss? Ik wil graag voor de 20 weken echo nog even naar ons kleintje kijken. Dit zal me wat meer rust geven voor de 20 weken echo. We hebben al een geslachtsecho laten maken. Bedankt
Bij mijn voorgaande zwangerschap ben ik bij echopraktijk oss geweest. Die vrouw neemt rustig de tijd. Wij waren tevreden!
Wij ook twee weken geleden voor een geslachtsecho. We stonden binnen nog geen 10 minuten buiten. Haar klok stond ook ruim 10 minuten voor zo gek vond ik dat. We betaalde 35 euro en dat vind ik erg veel.
O... jammer Misschien is Jan Koning in Ochten een optie? Daar zijn wij ook eens geweest. Maar daar had ik juist het idee dat ie het afraffelde....
Ja misschien ook een optie. Zag ook een echopraktijk in Rosmalen echo praktijk prenataal heet het geloof ik. Ken je deze?
Ken ik niet. Maar even op de website gekeken. Ze zijn wel prijzig hoor ten opzichte van bijv. jan Koning.
Ik ben in Uden geweest, hele geduldige mevrouw. We gingen voor geslachtsbepaling maar ze is uiteindelijk 40 minuten bezig geweest en heeft alles goed bekeken.
Wij zijn 2x in Boxtel geweest. Lieve vrouw en neemt echt de tijd voor je. Voor een echo bij 12 weken dacht ik dat ik was, hebben we bijna een half uur naar onze frummel kunnen kijken. 3 weken terug bij haar een 3d echo laten maken, kostte wel wat maar heb serieus 45 minuten op de bank gelegen. Ze keek alles ook nog eens na. We kregen een dvd en cd-rom mee met zo'n 50 foto's. Ik kan haar serieus iedereen aanraden!