Leeg vruchtzakje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cindybrentenmen, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybrentenmen

cindybrentenmen Nieuw lid

20 nov 2010
    1
    0
    1
    Vrouw
    Huisvrouw
    Zeeland
    #1 cindybrentenmen, 23 dec 2017
    Laatst bewerkt: 23 dec 2017
    Hoi, ik ben 41 jaar en ik kreeg 15 november een licht streepje te zien op kv zwangerschapstest ik hartstikke blij. Maar t nog niet van de daken geschreeuwd. Toen gebeurde t, 18 november steken en bloedverlies tot 23 november de gyn zei kijk t even aan. Ik was vergeten t achteraf te testen. Toen 3 december een positieve ovulatietest toen na t vrijen bloedverlies zonder kramp. Toen 5 december een paar knaltesten gehad toen helaas 11 december omo wit. Van 15 tot 20 december weer bloedverlies gehad dit keer weer zonder kramp. 18 december een echo laten maken de echoscopist zei dat ze n leeg vruchtzakje zag. De gyn zei dat er misschien iets inzit maar dat t te vroeg kan zijn en dat we t daarom niet kunnen zien, ze zei je bent onregelmatig ongesteld dus er is n kans dat er nog iets inkomt. Ze maakte een uitstrijkje vanwege t bloedverlies daar krijg ik 3 januari hoogstens een paar dagen later de uitslag van ik moet 3 januari terugkomen voor een echo. Ik voel af en toe wat in buik en ben meer moe dan normaal. Me man denkt dat ik gewoon zwanger ben, maar ik ben onzeker en gestresst. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat er aan de hand kan zijn?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    18 nov ongi en dus cd 1.
    Op 3 dec (cd 15) posi ovu. Eisprong uiterlijk 2 dagen later op 4-5 dec. Dus cd 17.
    Op 15 dec. (Cd 27) weer ongi geworden.
    10-11 dagen na je eisprong.

De echo was dus tijdens je ongi gedaan? Ik denk dat ze een stolseltje/oid voor een lege vruchtzak hebben aangezien.

Het enige wat ik niet kan verklaren in mijn visie zijn de knal posi testen die je op 5-12 had.
    Heb je daar ook foto's van??

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hoe was de echo vandaag ?

Deel Deze Pagina