Leeg vruchtzakje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wereldbol, 13 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellapopje

    30 sep 2020
    50
    57
    18
    Vrouw
    Bij het windei gek genoeg had ik van tevoren helemaal geen teken dat het mis was, ook geen bloedverlies. Ik kreeg mijn eerste echo en toen bleek dat er alleen een vruchtzakje was, deze groeide door zonder iets erin dus mijn hcg steeg wel gewoon waardoor het leek dat ik gewoon zwanger was. Deze keer dus wel regelmatig (bruinig) bloedverlies en dacht ik echt dat het mis was toen er bij de eerste echo alleen een leeg vruchtzakje te zien was. Gynaecoloog gaf aan dat dit echt nog geen reden was voor ongerustheid.
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee de bloeding is niet verdwenen, dat maakt ook dat ik wel extra echo’s krijg omdat het gewoon extra spannend maakt.. herken je gevoel elke dag weer als de bloeding iets meer is denk ik als het mis is dan zet asjeblieft door of blijf weg. Maar als je eenmalig heel licht hebt gehad, denk ik dat het wel goed zit hoor. Maar ook zonder bloeding kan iets niet goed zitten dus het blijft altijd spannend. Vind nog steeds echt vreemd dat je vk meteen met miskraamboekjes is gekomen en alleen een uitwendige echo heeft gedaan. Wil je wel nog steeds bij haar? Want je kan ook gewoon na een andere toe he! Je hoeft niet bij haar te blijven omdat je haar een keer gezien hebt
     
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Volgensmij heb je inmiddels de echo gehad, hoe is het gegaan?
     
  4. Wereldbol

    Wereldbol Lid

    13 jan 2021
    5
    16
    3
    Vrouw
    @Orchid24 wat lief dat je er naar vraagt! Had er helemaal geen vertrouwen in, maar heb toch een goede echo gehad!! Er was nu een dooierzakje en een vruchtje met hartslag . Zo verbaasd! Al die stress voor niets geweest.
    Was echt heel fijn om hier mijn verhaal te kunnen doen!
     
    bluedrake, Rowena25, mimi1988 en 13 anderen vinden dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ah super! die boekjes maar gauw de prullenbak in!
     
    Wereldbol vindt dit leuk.
  6. Tootsie

    Tootsie Niet meer actief

    Wat een mooie afloop, na alle onzekerheid! Gefeliciteerd :D:thumup:
     
    Wereldbol vindt dit leuk.
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.818
    7.146
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!
     
    Wereldbol vindt dit leuk.
  8. Pickwickje

    Pickwickje Actief lid

    19 aug 2020
    295
    220
    43
    Vrouw
    Wat fijn zeg, gefeliciteerd!:D
     
    Wereldbol vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina