Beste allemaal, Inmiddels ben ik 7 weken zwanger. Gisterenavond heb ik mijn 1e echo gehad en op zich wat de verloskundige tevreden. We zagen de baarmoeder, vruchtzakje met daarin het embryo en een kloppend hartje!!! Er was 1 ding wat de verloskundige opviel (zo zei ze het ook) en dat was dat het vruchtzakje aan de kleine kant was. Ze zei dus niet dat het te klein was, maar aan de kleine kant. Volgende week heb ik weer een echo en dan hoopt ze dat het vruchtzakje meegroeit met het embryo. Ik ben helemaal op van de zenuwen en weet niet hoe ik de tijd door moet komen tot maandagmiddag. En dan ook niet weten wat je te zien/ te horen krijgt. Hebben jullie ervaring of zo'n zelfde situatie meegemaakt?
Niet meegemaakt maar heel eerlijk, metingen zijn nog zo onbetrouwbaar bij 7 weken (bij mij werd een volledige 2e baby gemist om maar wat te noemen ) Ik zou me proberen vast te houden aan het feit dat er al vroeg een mooi kloppend hartje te zien is en het embryo zelf op goede termijn, dat zij positieve voorspellers en goed nieuws! Hopelijk word je bij de volgende echo gerust gesteld!