Ik ben zwanger en omdat ik eerdere miskramen heb gehad heb ik een vroege echo gehad. Ik dacht zelf zeven weken te zijn maar omdat ik gestopt ben met de pil was mijn eerste cyclus langer namelijk ongeveer 42 dagen en nu tweede ronde ben ik zwanger. nu heb ik een inwendige echo gehad op zes weken en mijn vruchtzakje is leeg. De kans is heel klein dat dit een voldragen zwangerschap wordt zei de verloskundige. hebnen meer mensen dit meegemaakt. morgen heb ik een nieuwe echo wacht al een week.
Wat verdrietig zeg Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt en kwam erachter met bijna 8 weken. Heb toen later nog een keer een echo gehad en de vruchtzak was gegroeid, maar er kwam geen vruchtje. Hopelijk ben je toch minder lang zwanger en krijg je beter nieuws bij de volgende echo. Weet je zeker wanneer je eisprong was? Je moet vanaf 2 weken voor je eisprong rekenen als je cyclus langer duurt, dus niet vanaf de 1e dag van je menstruatie. Succes morgen met de echo!
Ik heb het helaas ook meegemaakt . Verloor ook wel wat bruin bloed heel de week . Uiteindelijk met 7 weken cytotec gekregen . Misschien komt het bij jou nog gewoon goed hoor ! Ik ga duimen voor je en sterkte in deze zenuwslopende week die eraan komt
Ik had een echo met zes weken. Alleen zwarte vlek te zien. Kon vruchtzak zijn of begin van wat een bloeding zou worden. Echoscopiste dacht dat ik minder ver was. Als ik echt zes weken was, moest ik rekening houden met een miskraam. Ik was echt zes weken. Kon echt niet anders. Op dit moment ben ik 19+3 weken zwanger met een goede 20-wekenecho.
Dank jullie wel voor jullie berichtjes. ik ben best nerveus vandaag om vier uur een nieuwe echo. en wat duurt deze dag toch lang. Het kan echt twee kanten om en houd maar rekening met het ergste. dan kan het nieuws nooit slechter zijn. Voel me wel reuze zwanger. maar dat zegt niet zo veel.
Hier eenzelfde ervaring, resultaat ligt toch echt nu in zn bedje. Dus kan alle kanten op. Bij mij was er ook alleen een zwarte vlek. Nadeel is gewoon dat ze zo vroeg gewoon nog weinig kunnen zien. Misschien een latere innesteling. Het kan allemaal. Ik had 2 weken na de slechte echo een duidelijke echo met kloppend hartje. Ik duim voor je !
Hee get, verdrietig meis! Ik weet hoe je je voelt, hier afgelopen zondag een MA.. Hartje was toen al 2 weken gestopt Ga je wachten tot het zelf op gang komt of ga je naar de gyn? Heel veel sterkte in ieder geval en neem je tijd!