Hoi hoi, Gisteren hadden we onze 20 weken echo. Ik was daarvoor vrezelijk zenuwachtig, maar alles ziet er prima uit. Kindje komt niks te kort was mooi op lengte en gewicht was ook netjes. En de rest zag er ook goed uit. En het word een meisje dus er nog een meid erbij! Mijn vriend is ook helemaal in zijn sas echt geweldig om te zien. Echo foto staat in mijn album! Groetjes Anna.
Gefeliciteerd met een meisje leuk hoor, no roze spulletjes kopen. Ik ben blij dat alles goed is met jullie ukkie. Geniet er maar lekker van. Liefs Jolie
Merk ook aan mijn moeder want die wilde het graag weten wat het word dat ze hartstikke trots is. Ze had ook gezegt word vast een meisje. Moet wel zeggen mijn eerste zwangerschap heb ik mij constant altijd kiplekker gevoeld, maar bij deze tweede ben ik flink beroerd geweest zeg! En mijn buik groeit ook totaal anders niet eens in de breedte maar krijg een puntbuik! Of ik bedoel echt een vooruitdragend buik. Groetjes Anna.
mag ik vragen HOELANG jouw 20 weken echo duurde? Ik twijfel nl een beetje aan het onderzoek van mijn gyn.. die was in 2 minuten klaar.. " alles was goed volgens hem!" Maar de 20 weken echo lijkt mij een uitgebreide echo die je niet in 2 minuten doet!
Ik had al in jou topic gereageerd meid! Zoals ik al zei is het wel triest dat ze 2 minuten een echo hebben gemaakt. Bij mij heeft het wel zeker 10 minuten geduurd echt kon alles vragen tijdens de echo en werd uitgebreid uitgelegd waar ze ook allemaal na kijken enzo. Liet ook nog op een hele leuke manier via de onder kant de mondje en de neusgaatjes zien. En werden 2 echo,s uitgeprint. Groetjes Anna.