"leeglopen"na het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Toen ik het verhaal las dacht ik zoiets ook meteen hahhaha ;)
     
  2. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


    Daarom doen wij het niet overdag.
    En sochtends ren ik naar de badkamer...
     
  3. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey Mieltje das waar. Als je het overdag doet en de rest van de dag rond huppelt dan huppel je alle zaadjes er weer uit en als je het doet voor het slapen gaan kan het zaad lekker relaxed naar binnen zwemmen :D :D
     
  4. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    uhm tsjah daar is het probleem dan denk ik ...we doen het wanneer we zin hebben :oops: niet zo van we liggen in bed net voor het slapen gaan ...maar al het snelle zaad zwemt razend snel naar boven ( en dat helpen we een handje door de beentjes de lucht in ...dan zakt het snel hahahah)...ook wel een handdoek naast het bed wat meteen de was in gaat ;) maar ja de dag erop ..kan je niet inplannen wanneer het besluit deruit te lopen ..das een gokje
    greetz asjuh
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    heel goed hoor Asjuh.... gewoon doen waar en wanneer je zin hebt. Uiteindelijk is er maar 1 die de wedstrijd kan winnen. Wij hebben de laatste 2 maanden ook geen trucjes (zoals benen omhoog e.d) uitgehaald en toch ben ik nu zwanger. Ik denk toch dat het komt als het komt en dat sommige dingen wel een zetje in de goede richting kunnen geven, maar er zijn zoveel zaadjes dat er altijd wel een paar moeten overleven. De vraag is of die ene eicel dan op de goede plek is.... Ik hoop dat dat voor jou snel zo mag zijn..

    Karin
     
  6. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hallo allemaal,

    ik heb dat ook altijd dat alles er weer uitloopt :oops: :oops:
    en ik vind dat echt super irritant.
    maar ja je kan er niks aan doen.

    heel veel liefs samantha
     
  7. elasMIEKje

    elasMIEKje Actief lid

    14 feb 2006
    152
    0
    0
    Zoals het nu lijkt heeft iedereen er wel last van. Ik heb voor dit probleem een doos tissues in mijn nachtkastje staan, fijn zacht (die van de Aldi zijn heel zacht... ;) en je kan net zo veel gebruiken als op dat moment nodig is. En natuurlijk de inlegkruisjes......

    groetjes,
    Miek
     
  8. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    wassen, wasmachine wat is dat?!? ;) :)
    hahaha tuurlijk was ik (als ik ze zou gebruiken handdoeken) maar vind t toch niet zo'n fris idee.
    ach ieder zijn ding ik ga ook voor de tissues of toiletpapier net zo handig en je hoeft het niet te wassen... ;)

    groetjes babs
     
  9. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    neh niet in een wasmachine hahahah wij moeten altijd met de was naar het kanaal toe ;) ..enne meestal is het gewoon een kleding stuk wat binnen handbereik ligt naast het bed ..zo`n HIJ /ZIJ handoekje heeft mun mannetje een hekel aan hahahaha
    greetz asjuh
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Jee wat lees ik hier nou weer :confused:
    Wassen :(: kanaal :(: handdoeken :(: :confused:
    Ik gooi het weg en koop nieuwe ;)
    Stel je voor dat ik moet wassen zeg , pf weet niet hoe dat moet hoor :D

    Maar zonder dollen ..........
    Wij gebruiken ook gewoon tissues of toiletpapier .
    Vind het gewoon makkelijker en geen gezeur verder met was in de wasmand enz .
    Vind het trouwens ook geen fris idee omdat er toch ook andere kleding in legt en dat gaat ( denk ik ) zo ruiken he :oops: :oops:
    En ik ben vies van geurtjes :oops: :oops: ( en van een helehoop andere dingen hihi )

    Groetjes Joyce
     
  11. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hmm heb hier geen last van ;) Ben verslaafd aan wassen en drogen :) :)
     
  12. Gelukkig ik ben dus ook niet de enige... :oops:
    Heerlijk om die vergelijkbare berichtjes te lezen hihi..

    Ondanks dit veel klusplezier dames! :p

    Liefs Saskia
     
  13. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

    ik dacht dat ik altijd de enige was

    heel veel liefs samantha
     
  14. Anka

    Anka Lid

    25 mrt 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    hahah heerlijke topic dit .. naja heerlijk om te lezen dan he haha
    Maarehh leeglopen???
    K heb het idee dat ik meer n spons ben
    na de daad.. gillen ze daar.. Neeeee terughaluuu die zooi, NIET NAAR BUITEeeeeeen ( ik voel nog net niet de omgekeerde zuigkracht )hahah
    Vind het wel erg leuk en intressant te lezen hoe onze vrouwenlichamen anders en uniek reageren op dezelfde situaties!
    X anka
     
  15. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Iemand nog handdoeken, tissues of toiletpapier gebruikt vandaag?
    Hahaha :) :D :oops: :) :D :oops: :) :D :oops:

    Liefs An ;) :oops:
     
  16. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    hahaha.........

    Wij gebruiken van die kleine handdoekjes. Heb ze altijd in m'n nachtkastje liggen. hahaha..... Altijd binnen handbereik!

    Liefs
     
  17. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    haha wat grappig dit allemaal... wij hebben ook gewoon allebei een doos tissues naast ons bed staan. Toen ik nog aan de pil was ging ik meestal na "de daad" meteen naar het toilet en dan liep het er ook allemaal uit (lekker smakelijk verhaal he?)...nu willen we dat dus niet dus probeer ik daarna altijd zo minl mogelijk te bewegen zodat het binnenblijft....en als het er toch een beetje uit komt lopen ga ik met de tissues aan de slag!
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha ja grote handoek :oops: :D :p hahahhahaha
     
  19. Isa

    Isa Actief lid

    16 apr 2006
    238
    0
    0
    Volgens mij is dat heel normaal hoor. Het moet er toch op de een of andere manier weer uit! Soms gebeurd het bij mij nog wel een dag erna. Voelt een beetje raar maar ik vind het ook wel een grappig idee! Tja...
     
  20. Anka

    Anka Lid

    25 mrt 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    ..haha Isa.. hoeft niet hoor... ik denk dat het bij mij gewoon oplost ofzo .. geen spoor van te bekennen.. in de zelfde uren of de volgende dag ook niet...
    Hmm... ga me nu toch afvragen waar het dan allemaal blijft, mischien ben ik daardoor zo opgezwollen... NIets overgewicht! Hahah

    X Anka
     

Deel Deze Pagina