"leeglopen"na het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Dat heb ik ook attijd en soms heb ik ook dat er niets uitkomt , maar dan komt het een halve dag later, dus wees voorbereid! ;)
     
  2. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Babs,

    Ik herken dit wel! :) Bij mij is het wisselend, de ene keer blijft alles erin en de andere keer "verlies" ik een gedeelte... :oops:
    Misschien heeft het met je vruchtbare dagen te maken???

    Liefs An ;)
     
  3. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Ah78: Op je vruchtbare dagen kan het het makkelijker je baarmoeder ingaan, door de aanwezigheid van cervixslijm. Dus ja, dat kan inderdaad.

    Babs: waarschijnlijk heb je precies op de juiste dag geklust.

    Loes
     
  4. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik hoop dat je gelijk heb loes...
    maar er is toch ook zoiets als voorvocht? waar blijft dat dan? of duurt het een paar dagen voordat het eruit komt?

    groetjes babs
     
  5. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Het kan er ook wel één of twee dagen later uitkomen. Soms merk je dat niet altijd, omdat dat tijdens het plassen ofzo gebeurd. Maar je vind het niet altijd terug....waar het dan allemaal blijft weet ik ook niet zo goed. Bij iedere vrouw werkt dat anders. Ik merk het in ieder geval bijna altijd wel, dat leeglopen :oops:

    Liefs Loes
     
  6. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik ook altijd, behalve nu heel vaag..
    ach ik wacht het af, misschien komt het er morgen wel uit haahaha

    groetjes babs
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik merk het dit keer ook meer dat leeglopen na het klussen....Misschien zit ik wel overvol van het vele klussen hihihi
     
  8. linds

    linds Lid

    26 apr 2006
    10
    0
    0
    arbeidster
    limburg
    ja ik heb dees ook wel eens voor hoor de ene dag wel en de andere weer niet.
    soms doe ik wel eens onnozel en ga ik met de benen in de lucht dan zakt dat wel hahahahaha
    lukt niet altijd maar ja der zullen wel een paar vriendelijke deeltjes zijn die naar hun plaats spurten zeker :p hahaha
    ik til der niet zo zwaar aan der loopt toch altijd een gedeelte naar zijn bestemming ;) 1drupje is wel genoeg zeggen ze wel eens e :p
     

Deel Deze Pagina