Doen jullie aan kerstcadeautjes? Ik begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat wij (mijn gezinnetje) als enigen geen kerstinkopen doen. Ik dacht altijd dat sinterklaas voor de cadeautjes was en kerst voor de gezelligheid enzo, hoe denken jullie daarover? Flientje
wij deden aan beide, maar sinds kailynn er is doen we dat niet meer. Kailynn is 3 december jarig dus alles is dan al hectisch gennoeg. Aangezien we al jaren met alle gezinnen uit de familie sinterklaas vieren blijven we dit maar doen.
De dec maand is wat mij betreft al duur genoeg. Alleen sint kado's dus bij ons thuis. Ben dit jaar bijna mijn zus verloren aan een ernstige ziekte, ben daardoor gaan beseffen dat gezellig samen zijn met de kerst het grootste kado is!
wij doen het het precies hetzelfde als Minyaweth wel altijd kleine kadootjes en geen kado's voor 50 euro voor de hele familie...
Met sinterklaas cadeua's en met kerst zit ik in de kerk (als ik niet hoef te werken) Horen voor mij geen cadeautjes bij kerst... december is ook al duur zat
wij doen nu alleen cadeautjes met kerst en vanaf volgend jaar zal het ook wel allebei worden...Waarschijnlijk volgend jaar met sinterklaas een paar kleine cadeautjes en dan met kerst iets meer...
Met mijn familie alleen Sinterklaascadeautjes en met mijn schoonfamilie alleen kerstcadeautjes. Mijn voorkeur gaat uit naar de Sint, maar ja, kan moeilijk niet met mijn schoonfamilie mee doen! Wel alleen maar kleine cadeautjes, rond de 10 euro. Liefs Dib
Wij doen aan allebei, maar met Sinterklaas krijgt alleen Yildiz iets en de volwassenen niks of een letter ofzo. Kerst is uitgebreid, iedereen krijgt een aantal kado's.
Hoi, Met Sinterklaas kopen wij meer cadeautjes en vieren we dat met de hele familie. Met kerst kopen we alleen wat voor onder onze kerstboom. Ik vind het wel gezellig dat daar wat pakjes liggen vandaar. Dit zijn geen grote dingen, maar bijvoorbeeld een leuk tijdschrift voor mijn man. Groetjes, Hanna
ik ben gek op het geven van kadootjes, maar doe dit met sinterklaas (liefst met sint-gedicht!). het is een lekker hollandse traditie en vind kerst te amerikaans en te materialistisch. ik geef ook nooit dure kado's het gaat mij om het gebaar en het gedicht.
Bij ons is het altijd zo geweest dat de sinterklaas voor de kleintjes was (dus geen cadeau's voor volwassenen) en de Kerst is voor beide en zo houden we het erook in totdat Amanthis te groot wordt voor sinterklaas
Ik ben ook met Sinterklaas opgevoed. Mijn vriend ook, alleen de laatste 3 jaar doen ze daar aan kerst omdat het voor hen te lastig werd om een dag uit te kiezen . Ik hoop wel dat als Ruben het gaat begrijpen we alleen sint kunnen vieren.
wij doen het allebei. sinterklaas vierden we met de familie, en ja dan koop je iets kleins voor elkaar met een leuk gedichtje, en mijn man en ik hebben allebei voor elkaar een kadootje onder de kerstboom liggen.
wij doen eigenlijks alleen maar aan sinterklaas.....maar ik wou nu toch een kadotje met de kerst kopen voor mijn mannetje en stiekumpjes is het toch een poepie duur kado geworden .....maar goed .....ben benieuwd wat ik krijg .....