Misschien handig voor degene die nog van alles nodig hebben voor de babyuitzet Dit is de link: http://babyspullennodig.site.io/
beter,ohhh daar heb ik vorige week bijna mijn wagen besteld.........blij dat ik dart niet gedaan he~b!
Volgens mij is t niet dezelfde erlida, want die naast de ikea verkoopt geen urban jungle en deze wel.
OK Dames, niet meer naar Duiven gaan! Ik was er vanochtend en op last van de burgemeester ( ) is de verkoop gestaakt en wordt verder gehouden in Venlo zie ook de site! (waar ze zeggen dat alles verkocht is, helemaal niet waar dus!) Als je in de buurt van Venlo woont, wel de moeite waard echt erg mooie spullen!
Ik was binnen toen de deuren dichtgingen vandaag. HEb nog wel een mooie lodgerdeken een bfreefles en nog iets kunnen kopen. Was 45 euro kwijt. Vroeg me af of t van de vrachtwagen gevallen was of dat ze geen vergunning hadden. Hadden veel neiuw spul , quinny's urban jungle noem maar op. Ik ging voor de autostoeltjes, maar die waren helaas al weer ingepakt!
hihi, nou ik dat geval was t wel in beslag genomen, denk dat de vergunning niet ok was, en BabyCentre zit natuurlijk ook in Duiven en dat is echt een strop voor hen, dus die zullen ook wel geklaagd hebben! @Erlida, klopt inderdaad er staat geen adres bij, dan moet je even een mailtje sturen, de verkoper zei vandaag dat ze in Venlo verder gingen dus ik zou even mailen! Succes.