die vallen best mee toch? dit doen ze elk jaar.. wil alleen echt niet met 20.000 andere tegelijk in de dierentuin lopen. hihihi gelukkig heb ik een abbonnement!
Die gratis dag is op 1 januari, lijkt mij dat alle dierentuinen dan dicht zijn. Of zijn die wel gewoon open dan ?
hahahahhahaha die zijn allemaal open voor die actie natuurlijk. tuttie.. deze actie hebben ze elk jaar. tis toch geen 1 april? hihihihi
Wij zijn vorig jaar geweest. Was erg leuk. Helemaal niet druk en ook geen irritante reclames van de RVS ofzo. Of dat je na die tijd steeds telefoontjes krijgt. Wij hebben een leuke dag gehad, zijn leuk op de foto geweest en dat was het. Is echt aan te bevelen!
ohhhh....bedoel je dat?hahahaha......sorry moet wel ff lachen......deze actie is idd elk jaar......hahaha.....muts........
Inderdaad geen telefoontjes naderhand...gewoon leuke dag heen en nadien geen gezeur... Zeker een aanrader... Maar wees er snel bij, ging vorig jaar ook snel....
Het ziet er naar uit dat wij naar Epe gaan dit jaar hihihi Vorig jaar naar Artis geweest dit jaar wat anders. Zo blijft het leuk
Wij gaan naar de Beekse Bergen ! Echt zin in. Enne, als ik daarna telefoontjes enzo krijg van RVS, dan wimpel ik ze wel af !