Leek in de ovu-testen beetje hulp????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gooischemama, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb vandaag een positieve ovutest gehad maar nu is de vraag is je ei dan al geweest moet die er nog aan komen??
    Kan het een vals positieve ovutest zijn ivm clomid???
    Er is helemaal geen slijm aanwezig hoe zit dat??

2. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik kan alleen je eerste vraag beantwoorden. Positieve ovulatietest geeft aan dat je eisprong binnen 24-48 gaat komen.
    Ik weet niet hoe het zit met clomid.

3. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Iig bedankt meis

Weet het voor de rest ook niet echt zo goed:(
    Wou al een foto platsen van de test maar bestand blijft te groot

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Volgens mij heb je daarna dan je ei dus ook met clomid..

Als ik zo lees dan testen meiden die aan clomid zitten of ze nu wel een ei hebben toch?

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon goed klussen meid! idd binnen 24-48 ben je vruchtbaar, en heb je de meeste kans op een zwangerschap.
    Ik had afgelopen zaterdag bij m'n positieve ovulatietest ook geen slijm, en ook niet gehad hoor.
    Ik denk ook niet dat alle vrouwen zo standaard zijn, en al die kenmerken hebben.

6. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb me helemaal rot geklust:p

Vorige maand met de eerste ronde clomid 50 mg had ik bijna elke dag een positieve ovulatietest en ook een licht positieve zwangerschapstest toen moest ik bloed prikken voor progesteron en hcgwaarde en had ik een waarde van progesteron 3,2 en me hcgwaarde was 0,6 dus heb toen helemaal geen eisprong gehad:( heel vaag allemaal

Moet dr wel bij vermelden dat de sex nu ook gewoon echt pijn doet (letterlijk janken van de pijn dus niks plezierigs aan voor mij)

@toerist Lees zoveel over dat vruchtbare slijm maar deze maand niks gezien hoor dus dan ga je je toch wat onzeker voelen daarover

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Misschien kun je iets proberen dat absoluut niet zaaddodend is, ze beweren zelfs dat het de zwemmertjes helpt en dat het de zuurtegraad van je vagina positief beinvloed. Misschien wordt het dan voor jou ook weer wat leuker!

Deel Deze Pagina