Klopt, niks persoonlijks aan dus zoals ze zeggen. Maar ze zeggen/liegen wel bij leen bakker de afgelopen tijd
Misschien is de code gebonden aan e-mailadressen. Dan is ie niet overdraagbaar. Wat mij trouwens heel erg logisch lijkt.
Ik heb ook een leuke gezien voor mijn zoontje ik twijfel alleen heel erg. Zouden jullie een halfhoogslaper doen voor een 3,5 jarige?
Nee, die ik via pb heb gekregen pakte ie wel met mijn eigen email adres. zich wel apart want was gewoon dezelfde code.
Beetje naief om te denken dat Leen Bakker een half hoogslaper gaat leveren voor €24. Een bed wat normaal €300 en een beetje heeft gekost. Wees blij met die 40%!
Het wordt steeds gekker dit..... Ruim 1000 mensen eisen via advocaat alsnog hoogslaper van 24 euro Dat een paar mensen zo 'gek' zijn; Ok. Maar 1000 mensen. Waar gaat het heen vraag ik me dan af...... http://nos.nl/artikel/2186214-ruim-1000-mensen-eisen-via-advocaat-alsnog-hoogslaper-van-24-euro.html
Wat zijn mensen dan toch sneue figuren af en toe.. ik begrijp echt niet dat ze zover willen gaan om maar een mega koopje te krijgen..
wth? een advocaat inhuren? die kost toch veel meer geld dan zo'n hoogslaper, of gaan ze allemaal naar zo'n advocaat die het voor nopes doet, wat onwaarschijnlijk is want die zijn er alleen voor echt arme mensen in problemen, word daar weer misbruik van gemaakt. idioterie...