Leen bakker peuter hoogslaper - prijsfout?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sue87, 29 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja hoor, jij hebt het bed gekregen met die hele hoge korting? Dat lijkt mij sterk.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik gok op sarcasme

Debaky vindt dit leuk.
  3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nee joh, dat was een grapje n.a.v. de opmerking "ik net andersom" en mijn reactie daarop dat ze dus (andersom geredeneerd) wel een bed gekregen had zonder dat ze een kortingscode had besteld. ;)

jojo85 en Debaky vinden dit leuk.
  4. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Ik ben heel blij met die 40% korting. Heb nu bed Ties gekocht die normaal 188 euro is (inclusief bedtent) Heb er nu 113 euro voor betaald. Dat vind ik een leuk koopje voor een 1 persoons halfhoogslaper. Kreeg 75 euro korting! Vandaag halen we hem op bij de winkel dus hebben ook geen 30 euro verzendkosten.

40% korting op een bed uit het gehele aassortiment vind ik een erg goede tegemoetkoming. Snap niet dat mensen zo moeilijk doen dat de bedden niet geleverd worden. Dat wist je toch al van te voren? Ik wel, stiekem hoopte ik op een leuk goedmakertje van Leen Bakker want een bed had ik wel nodig voor mijn jongste dochter. Dit bed past mooi in haar kleine kamertje. Later komt er waarschijnlijk echt een hoogslaper, maar nu is ze pas 3 jaar.
    upload_2017-8-9_13-35-26.png

lovewinnie, Marchella, Lamode en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    heb jij het hoppekids bed besteld in de winkel??... Ik werk namelijk bij leen bakker, maar wij kunnen hem überhaupt helemaal niet bestellen .

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het was niet 40% op het gehele assortiment, alleen op hoogslapers.

7. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Ik bedoelde het bedden assortiment. Ik was niet helemaal duidelijk zie ik.
    Dit stond in de mail:
    Hiermee krijg je online én in de winkel 40% korting op alle hoog-, halfhoog en middenslapers

Dus niet alleen de (half)hoog slapers. Ik ging er van uit dat middenslapers de "normale" hoogte is?

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Gewoon even in de specificaties kijken of het een prettige hoogte is.

Wel flut dat de hoppekids bedden weg zijn. Als ik t goed zag kon het onderstel eraf zodat je op de grond kon beginnen.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb geen kortingscode gekregen van leen bakker..o_O

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nee?

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Ik ook niet hoor.
    Maar de code is niet persoonsgebonden.
    Ff teruglezen in dit topic. Daarin staat de code vermeld.

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    De rechter heeft besloten dat Leen Bakker de hoogslapers niet voor die 24,- hoeft te leveren. Wat vind jij? Is het echt een foutje van Leen Bakker geweest of was het een publiciteitsstunt? En was de kortingscode die ze aan alle klanten gaven die het bed hadden besteld voldoende compensatie?

Leen Bakker hoeft goedkope hoogslapers niet te leveren.

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

*tromgeroffel*

Bubblez vindt dit leuk.
  14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nu weet ik dus zeker dat het nieuwe beheer alleen maar uit is op inkomsten hahaha

Nog nooit mee gemaakt dat @Beheer alles weer omhoog gooit om te weten wat jouw mening is. :rolleyes:

Regina88, Bubblez, blossom85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Beheer mag toch best nieuwsgierig zijn.

Overigens hebben maar 600 mensen gebruik gemaakt van de korting. Een deel van de kopers zal een bed ergens anders hebben aangeschaft (iets minder dan de helft die toch al een bed wilden kopen schat ik) dus dan zouden ongeveerd 1000 bestellingen als serieus gezien mogen worden. Neem het ruim en verdubbel het. Grote kans dat er veel 'handelaren' tussen zaten.

Wij vonden de korting van 40% een prima aanbod en hebben er ook gebruik van gemaakt. 6 oktober kunnen we de halfhoogslaper Ties afhalen (inmiddels ook in prijs verlaagd, maar alsnog een hogere prijs dan die met 40% korting) voor de nieuwe kamer van onze dochter.
    Ik heb meteen al gezegd dat ik ook best 100 euro voor een goed bed met lattenbodem wilde betalen, want wij waren al op zoek op het moment dat deze 'aanbieding' langskwam.

Voor de mensen die mijn dochter te jong vinden voor een halfhoogslaper: ze loopt motorisch voor en klimt oa zonder problemen in een klimwand (uiteraard op veilige hoogte en zorgen wij ervoor dat ze niet kan vallen)

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha ja nieuwsgierig naar hoeveel er op de link klikken die ze in hun post plaatsen ;)

Micchan en Twinkle81 vinden dit leuk.
  17. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik had het al gezien op onder andere Nu.nl, NOS en AD

Hierbij de links (die van beheer is van NRC) ;)

https://www.nu.nl/economie/4946165/leen-bakker-hoeft-per-ongeluk-laag-geprijsde-hoogslaper-niet-leveren.html

https://nos.nl/artikel/2195844-leen-bakker-hoeft-goedkope-bedden-niet-te-leveren.html

https://www.ad.nl/economie/leen-bakker-hoeft-hoogslapers-niet-te-leveren~acdc9ea3/

Debaky vindt dit leuk.
  18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dat heb hebben wij ook inderdaad staat nu nog ingepakt haha. Wij hebben incl matras en zelf daar kregen we 40% korting op. Vond het een prima deal.

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Wij verdienen niks als jullie op de link klikken hoor! Het is gewoon als extra informatie bedoeld.

Hotsiflots en Twinkle81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina