Voor iemand die je niet heel goed kent. Niet veel wil/mag eten (geen toegevoegde suikers, E-nummers en nog ea). Niet drinkt. Ik zat te denken aan een bol.com bon oid. Meestal verzin ik wel wat, maar voor hem vind ik het echt lastig
Klinkt alsof hij met zijn dieet veel zelf moet koken. Misschien wat mooi keukengereedschap? Zoals een goed mes of een snijplank of een serveerschaal.
Geen idee of hij daar van houdt eerlijk gezegd. Weet wel dat hij zijn eten zelf verbouwd of in een speciale winkel koopt. Die is echter niet bij ons in de buurt dus daar een bon van gaat niet lukken.
Bon van de Intratuin? Kan hij zijn eigen zaadjes kopen om dingen te verbouwen of iets groens voor in huis of de tuin.
Als hij echt into het zelf verbouwen van eten is, is hij hoogstwaarschijnlijk niet echt een fan van intratuin. Denk dan eerder aan vreekenzaden of van der wal ofzo.
Het komt er misschien een beetje bot uit, als ik het zo terug lees. Dat was niet de bedoeling hihi. Het is meer vanuit eigen ervaring. Ik kweek ook zelf onze groente en intratuin staat onder de moestuinders nou niet echt fijn aangeschreven. Ong 95% van de moestuinders die ik ken zijn geen fan. Voor iets leuks binnen kun je er natuurlijk wel wat kopen.
Zijn er geen leuke kookboeken met alleen maar gezonde, vrij van e-nummers recepten oid? Of een sapjesboek?
Een Dopper? Of een boekenbon? Een pot lekkere biologische honing van een lokale imker? Iets van Rituals? Ook geen idee anders .
Zelfgemaakte jam in een mooi potje? (Fruit koken, pureren, agaragar er door en klaaaaaaaaar! Na openen maar een week houdbaar) Een goed groen kookboek? Ik weet niet wat je budget is, dat maakt het bedenken wat lastig. De jam is een heel klein kleinigheidje, idee 2 is natuurlijk prijziger
Bioscoopbon? Theaterbon? Een boek, een tijdschrift? Iets voor in huis, bijv. een schaal met herfstdecoratie of een mooie glazen vaas? Of "gewoon" een bos bloemen?