Leen Bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ben pissed !!

Op 6 maart zijn wij naar de Leen Bakker in Spijkenisse geweest, we waren op zoek naar een middenslaper voor ons zoontje. Daar aangekomen zien we een hele leuke staan, we vragen aan de verkoper of deze op voorraad is maar dit is hij helaas niet, we konden wel het showmodel mee nemen maar die was zo gammel dat we dat niet hebben gedaan. De verkoper rade ons aan om het online te bestellen. De volgende dag hebben wij het bed online besteld en we moesten een aanbetaling doen van 35%.

In de mail stond dat we binnen 5 werkdagen zouden horen wanneer het bed zou geleverd worden in Spijkenisse.

Je raad het al, het is inmiddels 19 maart en nog geen bed.

Afgelopen vrijdag heb ik ze gebeld, verhaal uitgelegd en wat blijkt, bestelling bestaat niet :x Hele discussie met die dame over het wel en niet bestaan van de bestelling ;)
    Uiteindelijk zei ze dat ze het ging bespreken met de manager en dat ze me die dag terug zou bellen...
    Door de drukte even geen erg meer in gehad en bedacht me nu net dus ineens dat ze helemaal niet hadden terug gebeld, ik dus weer gebeld ( al wat pissiger ) ik kreeg de manager en die wist van niets ;) .. zucht .... de manager zei ( een half uur geleden ) ik ren naar boven en bel u zo gelijk even terug... Ik weet niet hoe groot het gebouw is ( ik zag maar 2 verdiepingen ) maar ze heeft nog steeds niet gebeld .... :x

Ik word er zo scheit ziek van !! Wat moet ik hier nou mee ??

Mijn zoontje word volgende week 5 en krijgt een nieuwe kamer, krijg natuurlijk nooit op tijd nog een bed.. Ja als ik naar de Ikea ga maar daar moet ik een uur voor rijden en heb daar vrij weinig zin in.

wat zouden jullie doen ? En stel ik me aan dat ik een beetje geirriteerd ben ?

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Je heb bewijs van het aan betaalde bedrag toch ??

Wij hebben onlangs een bank gekocht daar moesten ook aanbetalen, maar vriendlief had ook al eens eerder iets aanbetaald en niet gekregen (wel een andere winkel maar goed..) Dus geen aanbetaling maar 2 dagen later was de bank er wel.

Misschien naar de winkel gaan met je betaalbewijs ?? Ik zou overigens ook flink pist off wezen!

3. kippiekip

@mamamars: ja ik heb een bewijs, heb zelfs het ordernummer ..

heb een bewijs van de bestelling ...

Vandaag kan ik niet naar het filiaal want heb geen auto maar als ik aan het eind van de dag niets hoor dan sta ik morgen op de stoep bij ze...

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zou ik doen 35% is bijna de helft van het aankoop bedrag, gewoon heen gaan hoor. Laat je de kop niet gek maken :) ...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

even achteruit je stort spreken meis. flikker op dit kan toch niet waar zijn!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad erheen gaan en zwart op wit (!) laten zetten dat ze uiterlijk vrijdag a.s. leveren, zo niet krijg je (uiteraard) je aanbetaalde centen terug. Dan zet je hen onder druk en mochten het bedje niet tijdig komen kan je alsnog in het weekend naar Ikea gaan. ;) Maar zorg dus dat ze het op papier zetten!

En nee, je stelt je niet aan. Hele slechte service, zou ook flink pissed zijn! :(

7. Dana

Dana Niet meer actief

Eens met Nikki88!

Ik zou ook woest zijn!

8. kippiekip

Hoe lang zouden jullie nu weer wachten tot je terug zou bellen ??

Tis denk ik nu iets langer dan een half uur geleden dat ze zei dat ze naar boven ging en me terug zou bellen.. Het liefst bel ik ze nu terug maar ben erg pissed off en ben bang dat ik dan echt uit me stekker zal gaan :)

want zo bitchie als ik hier soms wel eens kan zijn zo kan ik in het echt ( met dit soort dingen dus ) ook echt zijn..

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou tot einde middag wachten en anders dus morgenochtend vroeg op de stoep staan! Grrrr. :(

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik bel wel voor je hoor meid, ik ben in het echt ook een bitch! ;):D

11. kippiekip

Hihihih bitches are back ;)

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Morgen naar de winkel en daar het liefst in hoorafstand van de rest van de klanten een hoop stenis maken!! gegarandeerd succes!

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou ja zeg! :x
    dalijk gewoon bellen en zeggen dat het bed er deze week MOET zijn...zoniet...geld terug!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben gestopt om dingen bij leenbakker te bestellen.. dat wij 5 jaar geleden op ons zelf gingen hadden wij zon complete set gekocht (tafel, stoelen, salontafel, dressoir plus spiegel, tvmeubel en vitrinekast)

we werden gebeld dat de stoelen niet meer leverbaar waren (bij bestellen in de winke wel) maar we mochten een andere kleur uitzoeken..

2 weken later was het binnen. bij aankomst miste de helf van de spullen.. de stoelen dressoir en de spiegel.. stoelen hebben we uiteindelijk wel gekregen de dressoi en spiegel niet meer want die waren uitverkocht :(:(

dus ik ben van het meteen mee nemen geworden daar. en niet bestellen :)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik zal mijn mond maar niet open trekken over de leenbakker, wat een pokke winkel zeg.. hier ook heel erg veel problemen gehad ermee...

16. kippiekip

had ik nou maar een eerder topic geopend over de ervaringen bij Leen Bakker :(

Vind het zo sneu voor mijn ventje .. Heeft tie een bed uitgezocht moeten we weer verder zoeken ..

Ze zullen het echt bezuren daar bij de Leen Bakker

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik zou persoonlijk langs gaan en ga weer totdat ik mn geld heb terug gekregen, hoef dat bed dan ook niet meer op deze manier. Ik ga wel dan naar de ikea of een ander winkel waar ik een leuk bedje zo mee kan nemen, wat een stomme service zeg.

18. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik zou meteen nu weer bellen
    en zeggen dat je het bed deze week binnen wilt hebben, die bestelling zetten ze er maar tussen

19. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ik zou idd nu zeker wel gaan bellen....

20. kippiekip

Inmiddels 4 uur en nog geen belletje .. Ik ga nu een telefoontje plegen. Ill be back

Deel Deze Pagina