Leen heeft er genoeg van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hi luitjes,

Helaas ben ik vrijdag toch ongesteld geworden. Op dag 56(!) ben ik toch ongesteld geworden. Ik word helemaal tureluurs van mijn cyclus.

Ik heb er ook even schoon genoeg van.

Omdat ik alles even op z'n beloop wil laten, meld ik me ook even af van het forum. Misschien lees ik stiekem nog even mee, maar ik beschouw me de komende tijd niet als actief lid.

Wie weet tel ik de komende tijd aan, maar met een periode van 2 maanden zal dat nog wel even op zich laten wachten.

Bedankt voor alle leuke gesprekken en tot op een later moment. Iedereen heel veel succes met zwanger worden!

Liefs, (He)Leen

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ah, arme Leen. Stomme cycli ook.
    Neem je tijd en voel je vooral zeeer welkom om weer mee te kletsen ter zijnde tijd.
    Succes.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dat zijn lange maanden. Al teunisbloem olie geprobeerd....??

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Lieve Leen,

Heel veel succes en sterkte de komende maanden, ik ga duimen voor een mooie cyclus.

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Thanks meiden voor de lieve reacties.
    Uiteraard heb ik al vanalles geprobeert, maar mijn cyclus krijg ik er niet door op de rit. Ik ben mijn hele leven al gezegend met zo'n cyclus.
    Ik kijk het nog 1 ronde (=2 maanden aan). Misschien maak ik in de tussentijd een afspraak met de arts.

In de tussentijd ga ik van het fijne weer genieten. En alle ballast probeer ik van me af te zetten. Heb een roerige tijd momenteel, dus het zal allemaal wel met elkaar samenhangen denk ik.

Tot over een tijdje weer meiden.
    En veel geluk en succes voor jullie in de tussentijd.

Deel Deze Pagina