Wij willen over een paar maandjes de woonkamer gaan vernieuwen. Dus echt alles nieuw; bank, kasten, tafel, stoelen enz. We hebben nu een inrichting met van alles wat, dus niet 1 stijl. We zijn al een beetje aan het rondkijken en zagen dat ze bij Leenbakker leuk spul hebben en dat we dan zo'n 3000-, kwijt zijn voor alles. Verder nog niet echt rondgekeken, willen binnenkort wel bij Ikea gaan kijken. Maar nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! We willen dus voor niet al te veel geld een nieuwe inrichting. 3000-, is een mooie prijs. Maar heb je daar wel een kwaliteit voor? Nog andere winkels die jullie adviseren? We hebben nu deze op het oog van de Leenbakker: Bekijk bijlage 45824
Leenbakker,Ikea ze hebben leuke spullen maar kwaliteit vindt ik het niet kan denk ik ook niet voor die prijs. Meubels zijn ook niet van massief hout je krijgt er snel krassen op enz. Ik zou zelf voor kwaliteit gaan maar dat kost wel veel meer. Veel plezier met je woonkamer veranderen altijd leuk! Ga je ook behangen enz?
Het leuke van Leen Bakker of Ikea is juist dat je af en toe wat kunt veranderen voor niet teveel geld! Wij hebben een bank van Leen bakker, ik heb hem nu twee jaar en hij is nog hardstikke goed! Ik heb ook wel eens een bank van Leen bakker gehad die na twee jaar echt af was... Je moet het gewoon treffen denk ik.. Ik heb ook een hoop spulletjes van Ikea en ik ben er zelf erg over te spreken!
hier zo goed als alle meubels van de leen bakker. En ben er zeer tevreden over. het zijn creme kleurige meubels dus ja verf is niet 100 % mooi meer. Maar aangezien we 2 kinderen hebben en het loopstoeltje er nog wel eens tegenaan komt hard. Of een onderzetter toevallig een glazen hard op de tafel word gesmeten denk dat voor geen enkele meubelstuk goed is. Of het nou duur is of niet. Ik ben zelf zeer tevreden dus over de leen bakker meubels, en vaak als je veel in 1 keer koopt kan je ook korting regelen alsnog Maar trouwens wel een kledingkast van de leen bakker en dat was een bouwwerk die raad ik af
Wij hebben nu een bank van 1000-, en daar hebben we zooooon spijt van! Is echt niet mooi meer! (en 3 jaar oud) En idd voordeel is wel dat je t wat vaker kan veranderen.... We hebben vorig jaar al 2 kleine muurtjes appelgroen geschilderd dus verder laten we dat zo.... Heel misschien (als het budget het toe laat) een nieuwe vloer. Iemand bekend met Pronto? Kwam mn man net mee....
wij hebben alles van leenbakker of ja alles... tafel, bijzettafels, dressoir en deze zijn van zeer goede kwaliteit stoelen zijn van wohnwelt pallen en de bank van een duurdere zaak
Hier een creme dressoir van leenbakker en idd de verf is niet geweldig meer.... maar goed dat staat nu ook al 5 jaar en is al 1x verhuisd dus mag ook wel!
Ik ben geen fan van Leenbakker en ook niet van de pronto..!! Pronto is best prijzig namelijk.. En de kwaliteit van ikea en leen bakker zijn idd niet super maar voor t geld kun je dan toch beter naar de ikea gaan...
Hm zag het laatst in de folder weer staan maar niet op de site. Volgens mij serie Frederique. We hadden er meerdere dingen van maar al 1 en ander verkocht haha
Ik ben fan van de Ikea . Wij hebben de salontafel , tv-meubel, dressoir/ladekast op de slaapkamer en de babykamer van de Ikea en dat is allemaal massief hout. Vroeger was Ikea van de slappe kastjes e.d., maar dat is tegenwoordig echt niet meer. Ze hebben gewoon hele stevige meubels. Van het voorjaar willen we 2 nieuwe banken gaan kopen (een 2-zits en een 3-zits) en die kopen we ook van de Ikea. We hebben nu een bank die ruim 1.000,-- was en daarvan ging de zitting na 3 jaar ook al doorzakken. De prijs zegt dus zeker niet altijd iets over de kwaliteit. Over de Leen Bakker ben ik dan zelf ietsje minder enthousiast. Niet omdat ze kwaliteit niet goed zou zijn, maar omdat ik vind dat het vaak net wat minder mooi is afgewerkt allemaal.
geen complete woonkamers maar wel in 1 stijl.. Wij hebben alles van Lack ( zo heet dat geloof ik ) En dan heb je nog een ander soort in de zelfde kleuren die kan je er ook bij nemen
De kwaliteit is niet super hoor van die winkels! Wat wij hebben gedaan (had de tijd wel want waren aan het verbouwen) de duurdere zaken bij langs en dan bij de aanbiedingen kijken. Op een gegeven moment hadden wij het geluk dat een zaak er mee op hield en dus 40%-70% korting had! Wij hebben er toen dus echt veeeel gekocht,..... schuurlederen bankstel, boekenkast, dressoir, eettafel en 2 fauteuils... Dus dat was echt een mazzel.. Ik zou zeggen als je de tijd hebt kijk wat rond en hou alles goed in de gaten!
Lack hebben we nu de salontafel en bijzettafels van. Maar dankzij de hoekberschermers die er weer af zijn, zijn die allemaal beschadigd!
ja ze hebben er echt van alles je zou gewoon eens moeten kijken... 1 tip ga NIET op zondag of donderdag avond of woensdag middag haha
En op internet rondkijken wij wilden paar jaar terug graag teakhout maar was belachelijk duur uiteindelijk via internet een site gevonden met giga veel teakspullen voor een hele leuke prijs. en daar hebben we heel veel geld op bespaard en wel degelijk spul waar echt geen kras op komt of een deuk als je er met de stofzuiger voet tegen aan gaat.