In limburg ligt Knibbeler meubelen. Die hebben twee zaken, in Heerlen en Roermond. Zij hebben mooie spullen voor een leuke prijs. En bij ons ziet het er na 6 jaar nog allemaal netjes uit. Alleen begint te eettafel nu wel wat krassen te vertonen (met dank aan onze kleine). Als je geintresseerd bent moet je het eens op google intikken! Overigens hebben wij daarnaast ook veel van Ikea en ik moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben!
Oh ja daar komt onze eettafel en stoelen vandaan! Was toen fabrieksverkoop oid van een winkel die er mee stopte in de buurt waar ik toen woonde. En die spullen zijn nog super mooi en gaan zeker op mp straks!
deze stoelen hebben we nu in het groen en wit: HACO Maar die gaan dus weg Iemand interesse? Van de zomer mogen ze weg haha
Wij hebben zelf alles van ikea. Bevalt super, laden blijven soepel lopen en dat soort dingen. Mijn man had voor mijn tijd toen hij nog alleen woonde alles van de leenbakker en kwantum, dat viel al na weken van ellende uit elkaar.
Als ik moet kiezen tussen Leenbakker en Ikea, zou ik toch voor Ikea kiezen. Persoonlijk vind ik die kwaliteit toch nog tikkie beter dan dat van de Leenbakker.
hmm als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik voor Ikea gaan. Das wel kwaliteit, maar het straalt er wel af dat het goedkoop is vind ik. Wij hebben ook net de boel nieuw en ben juist blij dat we die goedkope zooi niet meer hebben. Een meubel van echt hout ziet er gewoon mooier uit, dan gefineerde mdf. We hebben dan wel de salontafel van dat spul (dus goedkoop) omdat Ymke daar niet zachtzinnig mee omgaat. Ik vind persoonlijk alles uit 1 zo'n serie ook een beetje saai. Wij hebben alle meubels wit behalve de bank, maar de meubels komen niet uit dezelfde serie. Zo hebben we 2 dure kasten en 1 heel goedkope tafel. Die goedkope tafel kunnen we dan later vervangen door een massief houten. Ik denk dat als je een beetje zoekt dat je juist meubels kan combineren die wel bij elkaar passen, maar net iets meer cachet aan je huis geven. Wij hebben daar overigens veel meer dan een half jaar over gedaan hoor, maar nu klopt het wel met elkaar. Mijn tip; trendhopper! Niet echt goedkoop, maar wel echt mooi spul wat dan ook niet meteen onbetaalbaar is. Ik vind pronto en leenbakker echt helemaal niks...
Ik vindt het juist leuk om een inrichting te hebben die niet heel veel mensen hebben (zoals ikea enz) Wij hebben juist dure meubels gekozen staat ook veel mooier vinden wij en goedkopere accesoires die kun je geregeld wisselen en schuiven met je meubels maakt ook veel verschil. Zo kunnen wij 3 verschillende combinaties maken terwijl we een gigantische hoekbank hebben. Wij hebben 1 lade kast van de ikea boven staan als ik daar mijn nagel inzet heb je een flinke kras dat gebeurd echt niet in onze teakhout meubels.
Maar waarom dan alles in 1 keer vervangen? Wij zijn gewoon begonnen met 1 kast. Nu wel veel nieuwe dingen, maar uiteindelijk ook net iets meer dan 3000 uitgegeven incl nieuwe vloer en nieuwe bank. (bank hebben we wel de helft vanaf gepraat en was ook een actie en vloer is zeer goede kwaliteit maar oude collectie en dus wel 15 euro per vierkante meter bespaard) Ik wil de eettafel ook wel vervangen, maar wil geen concessies doen omdat ik niet genoeg geld heb. Nu we het zo gedaan hebben kan ik echt iedereen aanraden om geen consessies meer te doen op kwaliteit, ga voor kwaliteit want je kan het verschil gewoon echt zien en dat maakt mij zoooo blij Ik bedenk me net dat Ikea trouwens wel een mooie lijn heeft in massief houten meubelen. is wel veel wit en tikkie landelijk, dus niet heel strak. Bijv mooie salontafel met een glazen plaat, en een mooi dressoir!
Wij hebben vrij veel van de Ikea. Onze salon tafel is van lack en vind dat wel slechte tafeltjes. Er is een mooie bijpassende salontafel voor bij onze tv meubel, maar die vind ik eigenlijk te groot voor onze woonkamer dus vandaar dat we eerst 1 van lack hebben gedaan. We hebben deze bank IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | 3-zitsbanken | EKTORP | 3-zitsbank Dit is onze tv meubel IKEA | Bureaus | LIATORP systeem | LIATORP | Tv-meubel En deze salontafel willen we er eigenlijk bij hebben IKEA | Bureaus | LIATORP systeem | LIATORP | Salontafel De bank vind ik ideaal, ik hou er nogal van om van kleur te veranderen en om deze bank kun je nieuwe hoezen kopen, verder zit hij ook heerlijk!
Ja de Ektorp! Die hebben wij ook 3 en 2 zits! Origineel met blauwe hoezen gekocht en nu van het voorjaar er beige en nieuwe blauwe bij gekocht. Ideaal!!Heerlijke bank ook!
Wij hebben eigenlijk van allerlei winkels meubels. Trendhopper is leuk en hoeft niet altijd duur te zijn. Verder heb je nog LEEF (Leeftrends | LEEFthuis) of zoiets. Die hebben ook heeele leuke dingen. Verder hier nog de Nijhof in de buurt. En de Ikea heeft ook altijd wel leuke dingen. En hier hebben we toevallig nog leuke teak winkelsin de buurt.
Tja je hebt onze inrichting gezien he? Dat is dus van iedere keer wat kopen en dat willen we dus niet meer. We willen gewoon 1 geheel net als die foto bij mn eerste bericht. Ben bang dat als we het weer 1 voor 1 doen dat het dan weer zo rommelig gaat worden..... Ikea heb ik dus nog nooit echt naar meubels gekeken. Tenminste geen woonkamer meubels. Dus dat moeten we binnenkort maar eens doen. Als die een lijn hebben die er zeker weten voorlopig nog niet uit gaan dan kunnen we het wel 1 voor 1 doen......
Leuk! maar dat is al een beetje wat we nu hebben, behalve de bank maar die bank heb ik al eens gehad met mn ex haha Hou nu meer van strak. (bank dan he) We willen nu ipv wit iets met hout. Whitewash lijkt me erg mooi!
Ik wil er ook een beige hoes om hebben! Zoek alleen nog naar een mooie behang wat er dan bij past . Wij willen de stoel er ook nog bij hebben die zit ook zo lekker, we hebben nu alleen een bank, hebben nogal een kleine woonkamer. Maar denk dat als we het net is anders inrichten er nog wel een stoel inpast.
Ja?? bevalt hij goed die ektorp? Ik vind dat ook een hele mooie bank maar ik was zo bang dat hij naar verloop van tijd uit zou zakken.. Ik zou de hoekbank daar nog wel eens van willen hebben