@milse: hij bevalt zeker goed hoor! Als je nagaat wat ie hier soms in huis moet doorstaan, kinderen die erop springen enz
Wij hebben onze hele woonkamer bij Profijtmeubel gekocht. Erg tevreden over en het ziet er niet cheap uit!
leen bakker ben ik niet kapot van, ikea echter wel, hihi Wij hebben veel ikea, de banken van de trendhopper (super, super tevreden, hebben ze nu 3 jaar en nog als nieuw) en nog wat grut van hier en daar vandaan...
Leen bakker koop ik nooit geen kasten e.d meer. Altijd problemen mee! Linnenkast, 2 dezelfde deuren terwijl 1 links en 1 rechts moest zijn plus een kromme deur. Kaptafel, schroeven de knoppen zaten er niet bij. BBQ,Ook incompleet... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Bovendien heeft de hele godsganse wereld al zowat die serie in de woonkamer staan Ikea vind ik wel geweldig, superveel keus. Altijd is alles compleet, nog nooit iets kapots gehad of dingen die misten. Ze hebben van waaibomenhout tot superdegelijk spul voor bijpassende prijzen.
wij hebben de eethoek, salontafel en tv-meubel bij populiers vandaan en heb er vreselijk veel spijt van. de meubels zijn aan ons verkocht als massief maar zijn het niet en de toplaag (het laagje hout) is nu al beschadigd (na 1jaar) ik baal hier vreselijk van mede omdat het best duur was en we er flink voor hadden gespaard. pas hebben we een nieuwe bank gekocht en die komt bij leen bakker vandaan en verder nog stoeltjes en een kast van ikea. vind de prijs kwaliteit verhouding op zich wel goed. mn kast van ikea heb ik een maand korter als mn andere meubels (van populiers) en daar is alleen een klein beetje verf af door het schuiven van de bakken die we erin hebben staan en verder totaal geen beschadigingen. en dan te bedenken dat alyssa zelf haar boekjes eruit pakt en er nog wel een met speelgoed tegenaan knalt. als ik weer nieuwe meubels zou gaan kopen zou ik het denk ik bij een goedkopere zaak halen zodat ik niet baal als het na een jaar beschadigd is want daar houd ik dan toch rekening mee. liefs doris
We hebben onze hoekbank trouwens van de leenbakker. Model Sorento , we hebben hem pas een maand en de stof begint nu al te rafelen :x
Ook heb je filialen van de woondock,die hebben vaak ook leuke aanbiedingen....En een onderdeel van de flevolicht,budgetwonen ofzo daar verkopen ze ook leuk spul voor een leuke prijs.......
Wij zijn toevallig van het weekend bij de magazijnverkoop van betermeubel geweest...kwaliteit voor minder dan de helft van winkelprijs maar helaas was er niet veel keus meer.... Je zou in de gaten kunnen houden of er nog zo'n magazijnverkoop komt van een winkel en anders zou ik ook eerder voor ikea gaan en niet voor leenbakker. Wij hebben afgelopen weekend de laatste dingen gekocht waarmee we ook klaar zijn in huis. We hebben dan de eettafel en salontafel van dezelfde serie en het dressoir en tv meubel is van dezelfde serie...beide series zijn blankeiken maar de tafels zijn eiken in de olie en de kasten zijn onbewerkt met geborsteld rvs. Ik vind dus ook niet dat je alles in dezelfde serie hoeft te hebben... Succes!!! ben benieuwd naar het eindresultaat.
Persoonlijk ben ik geen fan van de Leen Bakker, ik vind het vaak een goedkope uitstraling hebben. Nou heb ik helemaal geen moeite met goedkoop (graag zelfs! ), maar dat hoeven anderen nog niet te zien...IKEA vind ik leuke dingen hebben en daar kom ik ook graag. Maar als een huis helemaal vol staat met IKEA vind ik dat weer minder, dan zit er voor mn gevoel niet genoeg 'ziel' in ofzo, juist de verzameling van spullen maakt het zo persoonlijk! Als ik jou was zou ik die metamorfose vooral tot stand brengen door nieuw behang/verf op de muren te doen, een nieuw vloerkleed ofzo, iets anders aan de muur hangen, andere kussens, en dan investeren in mooi materiaal voor de grote dingen. Wij hebben bijvoorbeeld gespaard voor een handgemaate buffetkast van teak (in de aanbieding ), en dat is zo'n verschil met het goedkope spul dat ik sindsdien echt om ben. Liever iets langer sparen maar dan mooi met een 'ziel' dan alles in een keer besteden aan fineer...