Wij willen heel graag weg tijdens de kerstvakantie, maar ik weet niet goed waar naartoe. Ik vind de natuur in de herfst zoveel mooier dan in de winter. Strand regio’s hoeven ook niet van mij, super voor het voorjaar en de zomer, maar voor ons niet in de winter. 1x super veel geluk gehad met sneeuw tijdens ons verblijf in centerparcs Hochsauerland, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid. Wie heeft er een leuke ervaring van een leuke accomodatie, het mag een kindvriendelijk hotel zijn, een mooi huisje op een park. 5 a 6 uurtjes rijden is geen probleem.
In Frankrijk is het de tweede week van de kerstvakantie laagseizoen. De accommodaties zijn daar dan een stuk goedkoper dan in de andere omliggende landen.
Ja dat is zo, we gaan nu uiteindelijk ook de 2e week, omdat we dan een week weg kunnen (maandag tot en met zondag). Maar dan is Frankrijk nog steeds zo 1500 - 1600 euro. We gaan een weekje naar CP Zandvoort, het trampoline park, het zwembad en de binnenspeeltuin zijn volgens mij super leuk! We vroegen onze zoon wat hij wilde: - niet te ver rijden - leuk zwembad - trampoline Ok, check!! Een vernieuwd huisje, dagje shoppen in Haarlem voor mij en mocht het een dagje mooi weer zijn, is het strand ook wel leuk.
Best een leuk park hoor! het zwembad is leuk ,niet gigantisch. En Zandvoort en omgeving is ook erg leuk