Ken je dat, van die dagen dat je je aan alles ergert? Zelfs of misschien vooral aan jezelf . En eigenlijk zonder dat je hier reden toe hebt. Wel, zo'n dag heb ik dus. En dan kan niks mijn humeur doen omslaan over het algemeen. Hoe komen jullie zo'n dagen door? Wij gaan dadelijk naar de ikea. Helpt hopelijk wel maar is dan niet zo goed voor portefeuille .
jep, ik heb wel eens zo'n bui, dan hoor ik mijzelf constant mopperen en dan denk ik ook: wat ben ik vreselijk onuitstaanbaar.
ik heb ze zelden maar ik denk niet dat je humeur er veel beter van word om op zaterdag naar de ikea te gaan
ja hoor dat heb ik vaak en het liefst kruip ik dan terug in bed. Maar ja dat gaat zo moeilijk met een kleine die afhankelijk van je is he. Had het gisteren nog. Het was einde werkdag. Zet mijn auto in zijn achteruit en rijd zonder te kijken naar achteren.... boem-ho.. SH*T. Had hem zo geparkeerd in een andere auto, op de parkeerplaats van mijn werk. Nou dan kan je me opvegen. Baalde zó ontzettend van mezelf. Zo stom. Kan er nog steeds niet over uit
Oh ja zeker herkenbaar, meestal heb ik deze dagen voordat ik ongi moet worden..onuitstaanbaar!! ben dan echt een kreng.
O jawel hoor nonnie . Mensen ontwijken lukt heel goed in zo'n bui. Ben in recordtijd rond en mik alles in m'n karretje wat ik nodig heb en natuurlijk ook paar dingen die ik niet nodig heb .
die man zijn auto heeft een flinke deuk en bij mij... vooral mijn ego. Verder gelukkig alleen lakschade. Heb ook de rit naar huis alleen maar heel boos voor me uit zitten staren. Kan dan zoooooo balen. Domme ik!
Oh maar het gaat me deugd doen. Me ergeren aan al die mensen die in de weg lopen en dingen die ik wil kopen die niet op voorraad zijn. Maar uiteindelijk toch met een hoop leuke spulletjes vertrekken en uitgeraasd ondertussen. Niet dat ik daar lopen te tieren en brullen hé, maar kan dan zo in mezelf bezig zijn . En zo heeft niemand er last van . Gelukkig alleen blikschade maar blijft rot hé!
oei, nou mij niet gezein hoor als ik zo'n bui heb, wacht ik moet me verbeteren zowiezo niet op zaterdag want ik ga me dan juist ergeren hahahhaahaa al die mensen die in de weg lopen en voor me voeten lopen of uitgebreid midden in het pad met 2 families gaan staan kletsen grrrrrrrrr.....:x:x:x nee mij niet gezien!! heel veel plezier las dat jij het wel leuk vind 2 reacties verder
Dank je! Oh en iedereen die vandaag niet echt in de ikea in Heerlen moet zijn, kan beter effectief een andere dag gaan . Grapje hoor.
Zo herkenbaar. Wat ik dan doe, lekker de hele dag op alles en iedereen zeuren en dan praten over wat me dwars zit met iemand die er naar luisterd en dan gaat het wel weer over.
Herkenbaar! Voor mij werkt: Gewoon uitzitten. De kleine even aan mijn man overlaten, en in een hoekje van de bank kruipen met een boek of de afstandbediening met een leuke serie. Of even naar buiten, als het niet zulk slecht weer was als nu Succes vandaag!
Ik heb er vandaag ook last van, komt denk ik omdat ik doodmoe ben en niet de gelegenheid heb om even te gaan liggen omdat mijn zoon besloot om na een half uur alweer wakker te worden.
yep, hier ook wel eens... ik kan er dan ook van 'genieten' om op zaterdag de stad in te gaan en me groen een geel te ergeren aan allerlei dingen....*schaam* ik blijf wel beleefd hoor, maar in mezelf kan ik dan lekker iedereen afkatten..... en wanneer ik dan weer thuiskom is de bui over....
Ik heb die buien veel te vaak de laatste tijd. Zal wel door de zwangerschap en het slaaptekort komen ofzo. Wat ik het allerergste vind is dat de mensen om me heen het ook moeten ontgelden dan, de kinderen en m'n vriend. Dan kan ik veel minder van ze hebben en zit ik veel sneller te mopperen of boos te worden. Maar ja, kan er zo weinig aan doen helaas. Vaak gaan ze vanzelf wel weer voorbij, soms na een paar uurtjes, soms pas de volgende dag
Hier ook zo'n dag! Erger me dood aan mijn vriend en de kat die ong haar halve vacht verliest net naar dat ik het hele huis heb schoongemaakt!:x
herkenbaar dat is dan ook de dag dat iedereen voorzichtig met me doet omdat ik er blijkbaar ook uitzie alsof ik iemand wil meppen En ik heb altijd vreselijke chocoladebehoefte. Wat helpt is dat ik inmiddels weet dat het mijn eisprong is, en dat ik gewoon zorg dat ik echt chocolade heb.