ook nieuw :-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door bepje, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepje

bepje Lid

18 aug 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

ik zal me dan ook maar even voorstellen, daar ik al een tijdje mee lees.
    een tijdje terug was ik ook al zwanger, niet geheel gepland maar toch zeker wel gewenst, toen heb ik helaas een (vroege) miskraam gehad.
    na de 1e menstruatie na de mk (gewoon weer netjes op dag 21 zoals altijd) ben ik weer zwanger geraakt. (nu wel gepland :D)
    en volgens mij gaat het tot nog toe goed.
    het is al heel anders dan mijn 1e zwangerschap.
    Toen had ik een soort van doorlopende innestelingsbloeding, telkens een beetje bloed/ bruinige blub welke ik nu niet heb gelukkig.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tijdens week 5 de vk gebeld om de 1e afspraak / echo in te plannen, en een half uur daarna kon ik opnieuw bellen want toen werd het bloeden erger en kwam er helder bloed mee.
    Een week later konden we terecht bij de vk om te kijken of er toch nog wat zat of dat het echt echt mis was.
    hoewel ik wel wist dat het mis was (ik had geen last meer van de "bibbers" die ik daar voor wel steeds had) heb je dan toch nog een klein beetje hoop.
    het bleek dus wel mis te zijn maar gelukkig was ook het meeste al weg en had mijn lichaam dat netjes opgelost.
    gelukkig was mijn vriend heel lief en zorgzaam voor me die tijd.
    Daarna zijn we er gewoon voor gegaan; met het idee we zien wel wanneer. en dat was dus al snel.
    Ik durfde haast de vk niet te bellen vanwege mijn vorige ervaring..
    Nu hebben we 10 september de 1e echo en ik hoop zo dat alles goed is.
    nog effe in spanning dus

Deel Deze Pagina