Enkele of dubbele wastafel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammietammie, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij gaan binnenkort ons badkamertje verbouwen en nu twijfel ik erg over of we nu wel of niet een dubbele wasbak en kraan moeten nemen. We hebben al een meubel uitgezocht, deze is 1m breed. We kunnen nu een wastafel uitkiezen met 1 of 2 bakken. Dit lijkt me aan de ene kant heel handig, aan de andere kant vind ik een meter best smal om met zijn tweetjes aan te staan. Onze badkamer is erg klein dus een groter meubel kan niet.
    Wie heeft er een meubel van +/- 1m breed met 2 wasbakken, hoe bevalt dit en raadt je het aan of af?

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Enkel zou ik doen. Minder schoonmaken en meer ruimte voor andere spullen ;)

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Heb het zelf niet. Maar lijkt me inderdaad ook erg smal om met 2 personen op 1 meter te staan. Ik zou dan gewoon met 1 wasbak doen.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gewoon 1 doen...anders krijg je 2 kleine bakjes...en is rot om schoon te houden hoor....

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben een grotere wastafel met wle 2 bakken maar dr word er eigenlijk maar 1 gebruikt... Zou ook voor 1 gaan zodat je meer plek voor je spullen heb

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

op 1 meter zou ik zeggen 1 wasbak.
    wij hebben ook een kleine badkamer, en ik zei altijd dat ik een dubbele wasbak wilde hebben. maar als ik zie hoe dicht op elkaar je dan nog staat, denk ik niet dat het zinvol is ;)

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

1 meter lijkt me vrij klein voor 2 wasbakken :).

Persoonlijk zou ik zoiezo geen meubel willen met 2 wasbakken, lijkt me helema niets :).

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Nee ik zou het ook niet willen. Ik mis het ook absoluut niet. Het is nog nooit gebeurt dat vriend of ik er tegelijk stonden. :D

9. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Je kunt ook 1 meubel van 1 meter doen met 1 grote wasbak van 1 meter :)

10. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal! Ik denk dat het idd gewoon 1 wasbak wordt, bespaard ook weer wat geld want kranen zijn best duur. Bovendien hebben we maar 1 elektrische tandenborstel dus we moeten toch om de beurt poetsen :p

11. Verox

Verox Niet meer actief

Wij hebben een wastafel van een meter met twee kranen erboven.

12. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Op 1 meter zou ik 1 wasbak doen. Wij hebben meer ruimte en hebben er wel 2 en ik zou het volgende keer weer doen. Wij staan er regelmatig met onze 2 kids en dan ben je blij dat je er 2 hebt.
    Wij hebben bij de inrichting van onze badkamer zelfs het bad laten vallen om een genoeg plek te hebben voor 2 bakken.
    Het was kleine douche + bad+ wc +1 bak of grote (inloop)douche + wc + 2 bakken. Het is het laatste geworden (douchen in bad wilden we niet).

13. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.494
    8.415
    113
    Dan zou ik 1 grote wasbak met 2 kranen doen. Vooral met kinderen ideaal. Heb het zelf ook en zou niet meer zonder willen.

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik had in mn vorige huis (daar ook de badkamer verbouwd) ook een grote wastafel met 2 kranen. Let er dan wel op dat het putje in het midden zit en er niet 2 putjes zijn, anders heb je ook 2 afvoeren en dat gaat ten koste van je kastruimte eronder.

15. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Inderdaad, 1 grote bak met 2 kranen. Echt ideaal! ZOu niet meer anders willen!

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Idd 2 kranen.
    Wij hadden er 1 op aanraden voor de nieuwbouw meneer.. Werd wel krap hoor.
    Nu 2 jaar later zelf veranderd in 2... gggrrr luister naar je eigen gevoel/

Ik kan wassen, hij tandenpoetsen, kind tussendoor wassen etc...

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

+1 en dan mischien wel 2 kranen als dat kan

Deel Deze Pagina