We willen samen nog een nachtje weg, we kunnen gaan wanneer ik 36 a 37 weken zwanger ben. Heb gekeken om naar Egmond te gaan, leek me wel relaxed om gewoon lekker een beetje aan het strand te relaxen. Hebben jullie evt nog andere suggesties? De hotels die ik in Egmond heb gezien zijn helaas al vol geboekt.
Pfoe, misschien kun je je vraag iets meer kaderen, want er zijn wel heel veel mogelijkheden voor een nachtje weg. Wel een fijne omgeving Egmind/Bergen aan Zee!
Nou gaat ons er meer om om lekker te relaxen, een steden trip boek je niet meer als je zover heen bent. Vandaar dat ik aan zee zat te denken, dan kan je gewoon lekker zitten en af en toe stukje wandelen. Lekker onbijtje etc. Dus misschien dat iemand zegt, ja dat is leuk....
Zeker doen, leuk! Wel een reservering maken die je mag annuleren (er bestaan ook non-refundables, waar je dus geen geld meer op terugkrijgt bij annulering), helaas heb ik ons nachtje weg einde zwangerschap af moeten zeggen ivm ziekenhuisopname. Het had mij heerlijk geleken! Wij zouden naar vd Valk gaan, een heerlijke kamer met bad (keek ik al zo lang naar uit, een bad), ‘s avonds misschien nog een drankje met bittergarnituur en inderdaad de volgende ochtend een lekker ontbijtje. Mij maakte de omgeving verder dus echt niet uit
Er zijn genoeg badplaatsen denk ik? Welke regio denk je ongeveer aan? Scheveningen is ook leuk (en levendig voor wanneer je lekker op een terrasje wilt vertoeven), maar Zeeland heeft bijv ook hele leuke mooie plekjes