Heftige menstruatie kramp 33+4 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ambertje1105, 8 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambertje1105

20 feb 2015
    66
    52
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben nu 33+4 weken zwanger en ik voel me zo onzeker. Dit is mijn derde kindje en sinds deze week of nouja sinds 2 dagen heb ik echt het idee dat ik gigantisch ongesteld moet worden dat gevoel. Ook heb ik continu last van mijn rug en steken down under. Kindje is al compleet ingedaald 2 weken geleden. Ik voel me hierdoor erg onzeker want bij mijn vorige kids heb ik dit niet gehad. Niet dat ik zo al veel te vroeg ga bevallen hij of zij mag nog mooi even warm zitten. Iemand ervaring hiermee? Verloskundige heb ik al contact mee gehad en die zegt dat ik het vooral aan moet kijken.

2. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Hmm, lastig! Want waarschijnlijk is het gewoon wat voorwerk, maar bij mij waren dit de enige signalen die ik had voordat ik persweeën kreeg.
    Behalve dan dat bij mij het vruchtwater wel al was gebroken.. ik neem aan dat bij jou nog niet het geval is :p

Heb je al gecontroleerd op blaasontsteking? Misschien dat dat het veroorzaakt?

Mocht je er echt niet goed bij voelen en het blijft aanhouden, zou ik toch vragen of je langs kan komen. Beter extra controle dan dat je zelf zo blijft zitten natuurlijk..

3. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook regelmatig. Bij mij komt t echt door teveel te hebben gedaan. Als ik dan weer een dag goed rust neem (voor zover mogelijk met drie kids) dan gaat t vaak wel weer weg .

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Als het niet goed voeld altijd even aan de bel trekken. Ik ben totaal niet serieus genomen tijdens de zwangerschap van onze zoon waar door hij te vroeg geboren is. Ik had ook erge menstruatie krampen vooral in mijn rug wat dus rugween bleken te zij.

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Jeetje, je hebt een pittige zwangerschap zo zeg :( als je het niet vertrouwd, weet je dat je moet bellen. Zeker als je echt twijfelt!

Deel Deze Pagina