Hallo heb een dochter van 20 maanden . Savonds gaat ze om 8 uur naar bed . Dan word ze rond 9 uur half 10 die zelfde avond wakker . Ze gaat rechtop zitten en huilen . Wij gaan niet meteen naar boven maar als we dan gaan en ze ziet ons wil ze eruit . Als ze beneden is geweest gaat ze ook naar een kwartier weer na boven . Dan slaapt ze weer tot 4 / 5 uur . En word ze weer wakker . Ik weer eruit naar beneden en leg haar terug meestal slaapt ze dan weer maar net als deze nacht kan ik der 2 keer uit . Herkend iemand dit is dit een fase ? Of zal der iets anders zijn ? Ik ben zelf 12 weken zwanger zal het daar iets mee te maken hebben ?
Hey Ik heb momenteel hetzelfde maar dan met mijn dochtertje van 10 maanden. Ze sliep normaal door vanaf 2 á 3 maanden en nu sinds kort niet meer. Het breekt me op omdat ik overdag niet terug slapen kan vanwege mijn andere dochter van 4. Ik hoop dat iemand indd een tip heeft. Sterkte hoop dat je snel duidelijkheid heb.
Wat gebeurt er als je haar een kus knuffel geeft en met je rug naar haar toe gaat zitten/liggen. Misschien is je aanwezigheid genoeg? Dat hoop ik voor je, want dat zou wat schelen dan hoef je niet naar beneden.
Mijn dochter gaat rond half 8 naar bed maar heeft van die fases dat ze drie dagen achter elkaar na een uurtje weer wakker wordt en niets anders wil dan even naar beneden. We nemen haar dan even mee naar onder en na 10minuten weer terug in bed. Dit dan drie of vier dagen achter elkaar en dan gaat het weer goed... Hier zijn wel wat spanningen geweest in huis (sv overleden) dus kisschien is ze daar nog een beetje van van slag en bij jou wellicht van de zwangerschapsveranderingen.. Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, het gaat waarschijnlijk vanzelf weer over. Succes
Hier was dat rond dezelfde tijd een fase...... Verdween net zo plotseling als het kwam. Was toen ook zwanger. Lag hier dus niet aan de zwangerschap.