slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindatj, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindatj

lindatj Lid

14 mei 2007
    64
    0
    0
    onze kleine meid van nu 7 weken wil veel slapen overdag( maar dan slaapt ze s nachts weer niet. en andersom gebeurt ook regelmatig dat ze overdag wakker is ( maar wel veel huilen van de slaap, maar te eigenwijs zijn om te gaan slapen )
    in de box wil ze ook niet, ligt ze alleen maar in te huilen in wippertje heeft ze het ook snel gezien..
    maar ik kan moeilijk de hele dag( of nacht met haar op schoot gaan zitten) iemand tips?

2. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Onze kleine meid was ook zo. Vanaf dat ze zes weken was wilde ze alleen maar bij mij op mijn buik slapen of als ik geluk had op de bank. Ook wilde ze bij niemand anders op schoot zitten. Ik was doodop. Ze stikte van de slaap, maar hield zichzelf gewoon wakker. Box en wipper helpen niet, omdat ze zich nog niet zo lang kunnen concentreren en het heel gauw zat worden. Gelukkig is het maar een periode geweest en sinds week 8 slaapt ze gewoon in haar bedje. Overdag gaat het wat moeilijker, maar ze huilt in ieder geval niet meer, zodat ik ook wat tijd voor mezelf en het huishouden heb. Het is denk ik gewoon een periode waar je even doorheen moet, totdat ze zichzelf een beetje kunnen vermaken. Heb je douchen of samen in bad misschien al geprobeerd? Dit werkte bij ons heel goed. Douchen, flesje en dan naar bed. Draagzak is misschien ook een idee. Veel succes!

3. lindatj

lindatj Lid

14 mei 2007
    64
    0
    0
    bedankt voor je antwoord.

we doen al badje( douche ) dan fles en slapen.
    ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
    ze heeft vandaag weer veel geslapen en als ze wakker was liep ze te huilen en gapen.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mijn zoontje is ongeveer even oud en wilde overdag niet slapen.
    's nachts ging het redelijk.
    We hebben hem nu ingebakerd en sindsdien slaapt hij beter en vaker.

(heeft ook medicijnen tegen reflux gekregen maar dat terzijde)

Deel Deze Pagina