Leerzaam speelgoed voor baby 8 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roxyroxx, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Wat is nou leuk en leerzaam speelgoed voor een 8 maanden oude baby? Hij heeft een dierengeluidentelefoon die hij heel leuk vind met de geluidjes enzo en voor de rest vooral playgro speelgoed met knisper, piep en labeltjes dingen...

Wat is nou iets waar ik mijn schat op deze leeftijd blij mee kan maken en wat ook nog enigzins leerzaam is? Ik heb ook divers houten speelgoed maar dat vind ie niet zo haha...

2. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boekjes lezen met dieren is hier een succes! Ook blokken vind hij leuk dan gaat hij er 2 tegen elkaar tikken. De wipstoel midden in de kamer en hierop klimmen vind mijn zoontje ook geweldig. Activity center van hout ( vind hij leuker dan die met lampjes en geluiden ). Verder weet ik het ook niet en ga ik meelezen voor goede tips, mijn schatje is nu namelijk ook 8 mnd...

3. Roxyroxx

Hmm, boekjes zijn hier nog geen daverend succes maar ik moet zeggen dat hij liever bezig is dan dat we een boekje gaan lezen. Blokken zal ik eens gaan uitproberen... Orale fase dus maar eens zien of hij ze stapelt of in mond doet :p

4. Roxyroxx

Boekjes lezen is hier nog geen succes! Blokken zal ik eens gaan proberen. Activitycenter? Heb je daar een link van?

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de tractor met diertjes favoriet! Hij zet ze erin... maar haalt ze ee vooral uit. Boekjes vindt hij geweldig en samen met een bal overrollen of een autootje.

Verder ook benieuwd naar tips!

6. Roxyroxx

7. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, maar we hebben een boekje waar je de diertjes (aan een kant van de pagina) eruit kan halen. Dus daar mag hij dan op kauwen en elke pagina krijgt hij een nieuw beestje om op te bijten....en een tutje in tijdens het lezen helpt ook ;) rollen met de bal is hier ook een succes idd!

8. Roxyroxx

Haha, ok... Hier vind hij de bal rollen trouwens ook erg leuk :)

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hier is de kleurenring pyramide van fisher price favoriet. Super simpel en goedkoop, maar hij speelt er heel veel mee.
    Verder hebben we van die simpele gekleurde vormpjes (die steeds groter worden) die je kan stapelen en in elkaar kan doen. Vindt hij ook erg leuk

Deel Deze Pagina