Mijn meisje heeft een pijnlijke tong: het puntje zit helemaal vol met gezwollen puntjes, is rood, en her en der zitten nog meer rodige puntjes Ze huilt ervan Wat kan dit zijn, moet ik ermee naar de huisarts (als het nog meer wordt)? En wat kan ik doen om het te verlichten? Heb haar al yoghurt gegeven (leek in elk geval niet te prikken) en kamillethee, ik geloof dat dat wat ontsmettend werkt. Ze heeft geen koorts oid. Ze slaapt nu wel goed, maar moet morgen naar het kdv, vind het zo zielig!
Dat was ook waar ik het eerste aan dacht. Maar ongetwijfeld zullen er nog meer dingen zijn waar dit bij kan voorkomen. Zou even de huisarts bellen.
Een aardbeitong heet dat Dochterlief heeft het er nog stes over en het is toch alweer bijna een jaar geleden.
Lijkt me wel... Met spikkeltjes Dochter was er flink ziek van Ineens vond ze bacteriën niet zo cool meer (Toch al een jaar of 2 haar grote favoriete beestje )
Hahaha, even gecheckt en het kan beide een aardbeientong of frambozentong. Dat is dus hetzelfde . TS ben je al wat wijzer geworden? Hoe is het met je dochter?
Dank je Het leek me alweer een stuk beter vanochtend, maar ze heeft vannacht wel gespookt en vandaag op het kdv veel gehuild dus ze is niet 100% Vind het niet erg genoeg lijken voor de huisarts tot nu toe. Maar ga straks haar tong nog eens goed inspecteren. Hoop niet dat iemand haar heeft besmet met iets dat aften veroorzaakt
Volgens de huisarts was het een virusinfectie, welk virus weet je nooit natuurlijk. Duurt 1 a 2 weken, hopelijk is het ergste al geweest Het is niet fijn! Kind weet niet zo goed wat ze met zichzelf aan moet... (En ik dus ook niet )
Er schijnen weer van allerlei virusinfecties in omloop te zijn. Ik zelf heb heel veel spierpijnklachten in mijn benen, hoor ik net dat er meer mensen zijn en dat het een virale infectie is. Tijd voor beter weer denk ik.