Hallo allemaal, Vanaf februari gaan wij voor een baby ben al een tijdje van de pil af en heb altijd mijn cyclus bij gehouden in mijn agenda (alleen maar handig) Vanaf volgend jaar gaan we verhuizen dat is ook de reden om dan te beginnen. Succes allemaal voor de mensen die nu bezig zijn met zwanger worden. Groetjes goudvis
hallo liefje mensen.. ik heb een vraag ja zal wel bekend klinken maar toch vraag ik hem ik ben vandaag 12 dagen overtijd en begin van de pilmaand heel erg aan de diaree (dus was niet meer veilig en heb wel ... gehad) hier d8 ik pas veel la ter aan.. nou heb ik op dag 6, 7, 8 een test gedaan alle 3 negatief en de 9de dag ook een test gedaan cb en de horizontale lijn was gewoon alleen de verticale lijn van de plus was heel erg dun maar wel blauw heeft iemand dit ook meegemaakt en teste toch op dag 12 positief of later? zelf heb ik op dag 1 een heel heel klein beetje bloed verloren helder rood met veel slijm (sorry voor mijn woord keuze) en heb last van mijn ogen benen, heel heel erg misselijk dag en nacht zeurderende pijn in me hele buik, en mij tepel is wat verkleurd. alvast bedankt xxx aan iedereen mij (p.s. hoop op een reactie)
Sorry Sorry lieve mensen dat ik me niet netjes heb voorgesteld... nou hier ben ik dan hihihihihi ik heb me hier aangemeld omdat ik het vermoeden (sterk) vermoeden heb dat ik eventueel zwanger kan zijn xxx mij (mijn vraag staat er ook bij)