Ik ben net verhuisd naar overijssel( april) , maar ik ben een geboren en getogen fries, Over een paar jaar gaan we zeker weer terug.
Nou ik geloof dat het topic snel gelsoten zal worden....Zie topic Provicies... Wel leuk te lezen dat er meer zijn in Friesland
Owwww gelukkig maar! Ik dacht het omdat je niet wil dat de andere provicies een topic openen MY BAD...hihi
jawel, ik ben geimporteerd, maar woon al weer 4 jaar in Friesland! maar oan myn frysk leit it net, ik kin my best rêde in it frysk.
Ik bin ek hikke en teine yn it Fryske lan! ik woon alleen sinds 2,5 jaar in de kop van Overijssel. Groet van Kiki
Yep. Al 7 jaar een Leeuwarder. Ik weet toevallig dat Nemo en Simalex ook Friezen zijn en net als ik een mei-mamma (hoewel ik na de echo een april-mamma ben geworden). Ik woon in de mooi wij Nijlan in een leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers. Misschien ken je ze wel, als je op de Julianalaan opzij kijkt, dan zie je al die leuke huisjes op een rij staan. Ik wilde vroeger altijd weten hoe het daar woonde en 10 jaar later kwam ik er toevalligerwijs samen met vriendlief te wonen.