Afgelopen donderdag heb ik weer licht positief getest! Vandaag weer een testeje gedaan en streepje is al een stuk duidelijker. Dus ik denk dat ik weer heel voorzichtig mag zeggen dat ik weer zwanger ben! Ik loop wel nog niet te hard van stapel, want ik ga een onzekere periode tegenmoet... Dus na de curettage op 27 januari, nu gelijk weer zwanger! Kan t bijna niet geloven... op 4 maanden tijd ineens 3 x zwanger... Nu maar hopen dat 3 x scheepsrecht is! X Miracles
Hey! Gefeliciteerd! We zullen duimen dat het deze keer goed gaat! Probeer er toch maar van te genieten... Het is je van harte gegund! x-je
Gefeliciteerd! ik ga heel erg hard voor je duimen! Neem je voordeel uit mijn verhaal, ik ben nu voor de derde keer zwanger en hier lijkt het deze keer echt 3 x scheepsrecht te zijn! Dus put ej hoop er uit, dat dat echt zo kan zijn!
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! Ondertussen is mn test alweer een stuk duidelijker geworden, dus daar ben ik ook heel blij mee! Morgen moet ik bloed gaan laten prikken om mn HCG waarde te laten bepalen, dus ben eens benieuwd! Spannend...
Gefeliciteerd Meid Zal Voor Je Duimen Het Is Je Van Harte Gegund Om Gezond Wondertje Te Morgen Vast Houden Over 8 Maanden