Ik ben sinds vanacht echt ontzettend duizelig. Weet iemand waar dat door kan komen? Ben wel verkouden (geweest) en m'n holtes zat wat vol, maar niet schrikbarend naar mijn idee. Moet ik de VK bellen of maar even afwachten?
Misschien ijzer tekort? Even laten prikken bij de VK. Als het te laag is krijg je pilletjes, of gewoon veel appelstroop eten.
He lastig hoor, misschien bel ik de dokter wel ff of ie m'n bloeddruk kan meten. Ga in elk geval effe een mars of dextro naar binnen werken, wellicht lost dat het probleem op? Irritant dit...
als je holtes volzitten kan dat effect hebben op je evenwichtsorgaan. Ik zou gewoon effe lekker rustig aan doen, misschien even stomen?
Je hebt wel gelijk hoor! Ik kloot al jaren met mijn ijzerwaardes en flauwvallen is voor mij bijna aan de orde van de dag...
Dus toch! Ja ik heb het in mn vorrige zwangerschap ook gehad, maar was er heel erg moe door, en af en toe wel duizelig, en paar keer flauwgevallen. Maar dacht dat ijzertekort alleen moeheid met zich mee bracht. Heb je geen tabletjes voor je ijzer dan? Lijkt me echt lote als je het jaren achtereen hebt!
Kan door een lage bloeddruk komen, een ijzertekort of een tijdelijk verstoort evenwichtsorgaan... Dat laatste heb ik gehad en was dan ook dagen continu duizelig.
Jawel hoor, als het echt te gortig wordt ga ik wel aan de pilletjes, maar die geven van die vervelende bijwerkingen. Het blijft een terugkomend probleem. het is niet zo dat ik echt dagelijks nokkie ga hoor, meer bij wijze van.
Ik moest toen van die rode pilletjes slikken.. alleen kon ik daarna niet meer poepen haha Toen moest ik iets halen, wat je kon drinken. Dat was zooo smerig! Dus heb toen de hele zwangershap gelopen met een ijzer van 3,3! Bij deze ligt hij nu nog op 7,8! Goed he
Zou gewoon de VK bellen, en uitleggen wat en hoe je je voelt. Dan weten hun al snel wat er is, en kunnen ze het behandelen of de huisarts.
Je kan het melden aan de verloskundige, maar deze wist het bij mij eerst ook niet wat ik had. Ik ben ervoor naar de HA geweest en die vertelde mij dit. Een vk is geen dokter, als je echt erg duizelig blijft zou ik even een afspraak maken bij de HA.