Hoi allemaal! Ben bij toeval op deze site terechtgekomen, een echte aanrader voor mama's en mama's in spé! Ik zal me kort voorstellen, ik ben Wendy, 28 jaar. Mijn vriend en ik zijn sinds 6 maanden "aan het hobby-en". Ik ben van nature erg nieuwsgierig aangelegd (tja daarom ben ik een vrouw toch?). Bij alles wat ik voel denk ik dan ook meteen... ZOU HET DIT KEER Z0 ZIJN? Momenteel heb ik al zo'n 7 dagen lage buikpijn, een trekkerig gevoel in de onderbuik en plas ik erg veel. Het duurt echter nog 2 weken voordat ik weer ongesteld zou moeten worden. Ik heb vandaag mijn urine laten testen bij de huisarts, mischien is het wel een blaasontsteking? Werd me bevestigd dat het GEEN blaasontsteking is, YES! Wil wel met beide beentjes op de grond blijven staan. Heeft iemand ervaring met de lage buikpijn? Las dat dit de innesteling kan zijn? alvast bedankt voor jullie reacties!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hoi kandy, welkom hier hopelijk is het RAAK! Ik heb sinds gisteren ook een "steekjesachtige" gevoel in mijn buik. lijkt wel een beetje op ongie pijn maar daar komt ook bij dat ik om het 3 kwartier moet plassen waarschijnlijk is het toch nog door de bijwerking van de pregnylprik. Ik moet ook nog even afwachten helaas.... Succes! liefs
Hoi Kandy, Spannend zeg voor je! Maar nog even afwachten dus. Ik zou zondag ongesteld moeten worden en heb zaterdag (2aug) getest! En jahoor dikke streep! Zwanger dus. Sinds zondag echt een ongi gevoel, alleen nog erger. En vet zere rug! Dokter dacht bij mij ook aan blaasontsteking, maar na testen was dat toch niet zo. Dus wie weet, heb jij die pijn wat eerder dan ik! Ik zal voor je duimen! Vind zelf het gevoel super eng, ben steeds bang dat ik toch stiekum ongesteld ga worden, terwijl ik al heeeeel veeeel zwangerschapstesten heb gedaan, om zelf steeds maar weer te zien dat ik dan ook echt zwanger ben. haha. Kandy succes! Hou ons op de hoogte he! Groetjes Wurmpje