Groeien follikels sneller bij hogere dosis gonal f?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Candy01, Feb 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

Jan 4, 2018
    1,078
    596
    113
    Female
    Voor mijn derde iui poging moest ik ipv 75eh, 100eh spuiten.
    Nu zit ik op cd 7 en voel flink het groeien van een eitje.
    Normaal eisprong op cd 11. Morgen echo, maar omdat ik de hele dag al steken heb vroeg ik me af of je eitjes sneller groeien en dus eerder springen.
    Iemand ervaring?.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het kan, maar het hoeft niet. Soms reageert je lichaam in hetzelfde tempo, maar heb je een beter resultaat qua aantal follikels.

3. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

Jan 4, 2018
    1,078
    596
    113
    Female
    Dank je voor je reactie.
    Zou fijn zijn als ze sneller groeien maar ik hoop niet te snel zodat we te laat zijn voor de pregnyl.
    Mocht zelf kiezen of ik vandaag of morgen weer een echo zou. Heb zelf voor morgen gekozen. Had nu graag gewild dat ik hem vandaag al had gehad. Het rommelt de hele dag al in mijn buik.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De groeipijn kan ook veroorzaakt worden doordat er nu meer follikels groeien. Het hoeft niet te betekenen dat je nu al je eisprong hebt. Ik denk dat je morgen nog wel op tijd bent. Succes!

5. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

Jan 4, 2018
    1,078
    596
    113
    Female
    Vanavond pregnyl zetten.
    Helaas maar 1 folikel weer.
    Laten we hopen dat drie keer scheepsrecht is.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Jammer dat je maar één follikel hebt, maar gelukkig was je op tijd! Hier inderdaad ook wel meegemaakt dat ik last van mijn buik had en dus met hoge verwachtingen naar de follikelmeting ging, en dan bleek er nog amper iets te zitten. En een andere keer voelde ik helemaal niks en was mijn eisprong bijna in aantocht of had ik meer follikels. Er was echt geen peil op te trekken. Misschien komen de klachten dan toch door de hormoonmedicatie. Succes, hopelijk deze keer raak!

7. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

Jan 4, 2018
    1,078
    596
    113
    Female
    Dank je!
    Heb net alleen de pregnyl 45min te laat gezet omdat ik geen naald mee had gekregen en ik nu op stel en sprong naar het ziekenhuis moest.

Share This Page