Oh! En wat ik me nog herinner: Kruistocht in Spijkerbroek. Mijn moeder nam die jaren mee op vakantie in de hoop dat ik mijn eigen boeken had uitgelezen en ik nog een boek wilde lezen. Tijdens de tweede of derde zomer was het eindelijk zover, haha, en had ik het boek in 2 dagen uit. (Lees: ik lees in de auto graag, dan gaat een lange rit toch wat sneller voorbij haha)
Magische apotheek Engels: bunny VS monkey Mot en de metaalvissers Spekkie en sproet Loki Strip: onze huisyeti Geen idee welk avi niveaus het zijn. Hij is nu 9 en al even avi uit. Hij is gek op lezen.
Miljonairskind Fabulant Marie Boe De biebbende Dochter is nu net begonnen in Bram en het zoldermysterie.
Suggesties van mijn 11jarige: - Emilia Hoektand boekenserie - Edgar & Ellen boekenserie - De Grijpgrip van Paul van Loon - Sloddervos
Het ministerie van oplossingen De bieb bende De sterrensteen De gorgels Tempeljagers Warrior Cats De magische apotheek Dagboek van een muts Amari Fabulant Het hotel op de rots Alle boeken van Tom Fletcher De regels van Floor De veger Mot en de metaalvissers Alles van Pieter Koolwijk De boeken van Ilona de Lange: miljonairskind enzo De vloek van de kraaientoren serie Groenwoud Woodwalkers Stomste week ooit Mus en kapitein kwaadbaard Mijn zoon(10) houdt vooral van spannende (horror) boeken zoals de Horrorland serie van Kluitman of de jeugdthrillers van Sandra J. Paul En verder, als bibliotheekmedewerker, zou ik zeggen: ga naar de bieb om haar lekker zelf te laten rondneuzen