6 dagen voor nod en toch een raar gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamava, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Hallo dames

heb me innestelling de 10/11 gevoeld en me ei 6 maart overigens klopt het me de berekening en (me ei door middel van CB ovu smiley testen)

Bij me vorige zwangerschap had ik geen symthomen en teste dus na de nod maar het gevoel had ik wel dat ik zwanger was
    nu heb ik weer zo,n raar gevoel en enigste waar ik vanaf eisprong last heb zijn gevoelige (.) (.) en af en toe steken eronder

normaal met me ongi heb ik 2 dagen ervoor flinke steken en krampen

wel heb ik dus meer witte afscheiding en meer plassen dat was bij me vorige zwangerschap ook het geval al snel alleen kan me niet herrineren of dat zo vroeg voor nod was

na de eisprong moet je toch 12 dgn optellen?
    kom ik op 18e vind 6 dpo wel erg vroeg om te testten

meer die dit herkennen of herkent hebben?

Weet ook precies wanneer me ei en wanneer me geklust hebben (eenmalig net voor me ei)

2. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Niemand?

3. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mamava

ik heb denk ik een innestelingsbloeding gehad 9 maart.
    mijn eisprong was waarschijnlijk 2 of 3 maart.

ik heb ook meer afscheiding en voel me misselijk,en voel van alles onder in mijn buik,steekjes.

ik zou de 14e of de 15e mijn nod hebben.

volgens mij moet je minimaal 7 dagen wachten met testen na de innesteling.
    misschien dat iemand anders het weet vraag het me ook wel af.

4. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Ben niet zo vd vroege testten voor nod zeker geen 6dgn ervoor

en ben er ook niet mee bezig de reden dat ik ovu testen gebruikte was om te kijken hoe me cyclus in elkaar zat en smorgens een positieve SMILEY en pas ruim 15 uur erna geklust en van het klussen binnen 16 uur me ei dus ja we hebben bewust geklust na posi test maar gaan nergens van uit

weet dat ik goed vruchtbaar slijm heb dat is gezien na BBZ maar maand ervoor niet geklust in de periode en had ook nergens last van trouwens van me (.) (.) nooit als ik ongi moet worden

5. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee 6 dagen is wel heel vroeg zou ik ook nog niet doen.

spannend blijft het wel he!

ik heb net even een nieuw topic geopend over een innestelingsbloeding wanneer je dan kan testen want ik kan hier weinig over vinden.

heb je van het weekend je nod?
    ik zou dan even wachten tot je nod.

6. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Las je topic geloof 12 dgn na eisprong kan je testen dus de 18e dus na weeekend

innestellingsbloeding nooit gehad wel steken links en soort kramp en onderrug duurde niet heel lang maar met berekening komt het overeen

weet jij mischien wat een korte of snelle innestelling inhoud?

7. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik 12 dagen na eisprong kan testen kom ik uit op de 14e of de 15e.
    das precies mijn nod.

innestelingsbloeding heb ik ook nog nooit gehad en ik heb al 2 kids.
    ik heb wel een keer een innesteling gevoeld toen was ik ook zwanger maar ging helaas mis bij 6 weken zwangerschap.

korte of snelle innesteling betekend hoe lang het eitje erover doet om in te nestellen,soms blijft een bevrucht eitje nog even hangen zeg maar voordat hij zich innesteld.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik herken het wel een beetje. Had ook het gevoel zwanger te zijn rond die tijd. Op 9 dpo een beetje rozig verlies gehad, denk innestelling.
    En ook meer afscheiding etc. Dus zal duimen!

Deel Deze Pagina